Mafiabåss Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei, jeg har absolutt null peiling på tv-kort, men jeg vil ha et Så da lurer jeg selfølgelig på noe. Vi har UPC, finnes det tv-kort som støtter det? Isåfall, må jeg koble tv-kortet inn i et sånn punkt(jeg vet ikke hva det kalles, men det er en hvit ting som står i veggen som vi kobler tvene på) eller finnes det tv-kort som med antenne eller noe sånn(Jeg vil helst ha det hvis det er mulig siden vi ikke vil sette opp enda et punkt) Kan noen gi meg noen tips til noen tv-kort som passer mine "behov"? Håper noen kan hjelpe meg Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Ingen som kan hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
ice69 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er det vanlig antenne uttak du mener? så tror jeg alle tv kort greier dette Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Er det vanlig antenne uttak du mener? så tror jeg alle tv kort greier dette 5378124[/snapback] Sikkert det, som sagt så kan jeg så lite om sånn at min mor kan mer om dette en meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå