Gå til innhold

Anbefal en prossesor da....

Bruno Mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg er en spillentusiast, jeg spiller mye wow, cs, bf2 og endel annet. Selv bruker jeg en AMD Athlon 3000+, og er veldig fornøyd. En ting som kunne vært bedre hadde vært høyere mhz. Intel prosessorer har jeg ikke erfaring med, så her må du nok forhøre deg med noen andre. Men jeg kan på det varmeste anbefale AMD Athlon prosessorer.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha kjøpt AMD Athlon 3700+.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309484&cks=PRL

Denne skal være en rå overklokker, og den koster heller ikke skjorta.

:)

Lenke til kommentar

Pentium 4 vil ofte gjøre det bedre enn AMD64 i multitasking, på grunn av den ekstra logiske kjernen(HT). Mens i spill drar AMD nytte av kortere pipelines i arkitekturen. Fra hw.nos test av prossessorer for vanlig folk, gikk 3500+ seirende ut. Jeg vil anbefalle deg den, eller 3700+ hvis du vil bruke litt mer penger.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
En ting som kunne vært bedre hadde vært høyere mhz.

5364866[/snapback]

Er ikke dette som å si "jeg kjøpte en RAM-brikke på 512MB men den burde ha vært på 1024MB i stedet"?

Man får jo det man betaler for... Og hvis du vil ha en høy frekvens å se på kan man jo bare kjøpe seg en Pentium av noe slag, på drøye 3GHz, så har du et høyt og fint tall og se på. Om ytelsen er dårligere gjør vel ikke noe så lenge man har høy MHz?

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
En ting som kunne vært bedre hadde vært høyere mhz.

5364866[/snapback]

Er ikke dette som å si "jeg kjøpte en RAM-brikke på 512MB men den burde ha vært på 1024MB i stedet"?

Man får jo det man betaler for... Og hvis du vil ha en høy frekvens å se på kan man jo bare kjøpe seg en Pentium av noe slag, på drøye 3GHz, så har du et høyt og fint tall og se på. Om ytelsen er dårligere gjør vel ikke noe så lenge man har høy MHz?

5367893[/snapback]

Omg

Jeg snakket om min prosessor!....

Hvis jeg skulle hatt prosessor nå ville jeg ha kjøpt 3700+ og ikke 3000+...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...