KimNK Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hey! her skal dere bestemme hvem er mest sexy og hvem er bedre synger! Og hva syns dere om de? og HVORFOR!? ikke glem å skrive hvorfor dere syns det. Begge guttne er syngere og vill. Den mann med sjegget er Nag, den andre er Hoest. ps. her er en fin side med Nag(der kan dere se flere fine bilder av han: http://www.tsjuder.com/band.asp ps. og her er en side med Hoest: http://taake.cjb.net/ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Høst er mest sexy. Han har også en killer-growl, men jeg må avstå fra å stemme siden jeg har hørt alt for lite Tjuder. *Gå og skamme seg.* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg liker Hoest fordi han er flink å hoppe rundt og lage show! Og så har han fine arr på magen. <3 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Magen til Hoest er sexy! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hoest FTW! Han er søøøet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hah, det er jo Nag. Sjekk ut biceps-ass. da. WTF? siden til Nag. Sjekk ut bilda da. Dummeste jeg har sett. Alle bildene er jo tatt på samme plass. Bruker samme øks og det er spor etter andre i snøen osv. Herregud. Kongeeee. Endret 1. januar 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Siden jeg gikk glipp av Tsjuder sist de var i byen, er det mulig min stemme ikke er helt 'fair', fordi jeg har sett Ragnarok. Men stemmen går uansett til Høst. Han er veldig fotogen til black metal bilder (vel, som oftest hvertfall) og skaper et sterkt inntrykk på scenen. Vokalmessig liker jeg derimot Nag best. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Foretrekker Nag by a long shot. Høsts vokal kan til tider bli litt enerverende, og i tillegg synes jeg musikken til Tsjuder er bedre enn Taakes/Ragnaroks. Rent sex appeal-messig ligger de vel imidlertid noenlunde likt, men Høst trekker kanskje det lengste strået takket være dette bildet: Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hah, som Henrik sa. Jeg liker vokalen til Nag bedre, Tsjuder rösker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå