Holmgr3N Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Kan dere som har kortet poste hvor mye det var villig til å la seg klokke? Også selvfølgelig hvilken produsent.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ingen som har dette kortet enda vel? Jeg forstår heller ikke poenget med å klokke et kort med så bra ytelse. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 JEg har ATi kortet. Liten vits å overklokke, får 13602 uten å overklokke. Har ikke testet overklokkingsegenskapene. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Go boy! Har du kortet, gå for litt OC ved testing. Jeg mener, hva har du å tape...? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Vet at det ikk er noen vits å klokke, men det er jo litt artig å vite da! Og hva ytelsesforskjellen er ved default og OC. Lenke til kommentar
svening Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei ja Jeg har gjort noen raske tester i vår Shuttle SS51G og det er mulig og overklokke ATI/Sapphire kortet. Hvor mye du kan klokke er nok avhengig ditt system, kjøling etc. Minne bør du klare og kjøre opp i mot 340Mhz (2x=680) Har kun en 2.2Ghz CPU her, venter på og få inn 2.53 3DMArk http://service.madonion.com/compare?2k1=4422655 mvh Inge Svensson Digatech AS Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det er alltid vits i å klokke! Folk klokker da alle mulige typer grafikk kort, og det bare få av dem som viser merkbar forskjell etterpå. Så hvorfor ikke klokke r9700 også? jeg hadde definitivt gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå