carl-kr. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 hei har sikkla på dette kabinettet hele jula. vet det er mange som har dette så jeg må bare spørre om det blir stygt med mine svarte cd-romer på sølvutgaven? jeg ser for meg at hvit cd-rom blir penest på sølv.. jeg vet ikke for av en eller annen grunn har jeg kunn hadd svarte kabinetter. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Finnes deksler til Lian li du kan ha over cd/dvd-rom så de får samme kabinett, så velg den fargen du syntes liker best. edit: Der finner du dekslene jeg snakket om Endret 31. desember 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Finnes deksler til Lian li du kan ha over cd/dvd-rom så de får samme kabinett, så velg den fargen du syntes liker best 5364719[/snapback] Det stemmer! Personlig ville jeg valgt det svarte. Dette fordi det passer best sammen med eventuelt lys og slikt Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det har ingenting å si, bare kjøp et slikt deksel: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C01A&mcat=c136 Slik er mitt, og jeg har svart dvd-rom: Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 oookey vi dekslene viste jeg ikke om. tror det blir et sølv da isåfall har bare hørt mye pent om kabinettet derfor ble jeg innterisert. mye kvalitet for knapt 800,- Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Helt klart svart. Ser både mer moderne, og nyere ut. I tilleg ser ikke kabinettet møkkete og brunt ut etter 2 dager. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Helt klart svart. Ser både mer moderne, og nyere ut. I tilleg ser ikke kabinettet møkkete og brunt ut etter 2 dager. 5369211[/snapback] ja helt rett! en annen ting er riper, de syns ikke fult så godt på et sølv farga kabinett Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Helt klart svart. Ser både mer moderne, og nyere ut. I tilleg ser ikke kabinettet møkkete og brunt ut etter 2 dager. 5369211[/snapback] Hallo? Tidene med beige Aopen kabinetter fra 1990-tallet er over! Dette er børsta aluminium, og ser minst like moderne ut, og det ser ikke brunt ut etter en dag... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Helt klart svart. Ser både mer moderne, og nyere ut. I tilleg ser ikke kabinettet møkkete og brunt ut etter 2 dager. 5369211[/snapback] Hallo? Tidene med beige Aopen kabinetter fra 1990-tallet er over! Dette er børsta aluminium, og ser minst like moderne ut, og det ser ikke brunt ut etter en dag... 5375763[/snapback] Ja, akkuratt. Da kjøper man et svart, det sølvfargede blir jo beige etter 2 dager. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hmm, kan ikke si at mitt Soprano er så veldig "Brunt og møkkete" da... Går over det med en slik støvklut som fulgte med.. Men må si at riper syns mye mer på svart kainett da.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Et utrolig vanskelig valg. Må gud vite hvor lenge jeg stod på Digital Impuls og funderte på om jeg skulle ta svart eller sølv. Endte til slutt opp på det svarte og angrer ikke på det. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Helt klart svart. Ser både mer moderne, og nyere ut. I tilleg ser ikke kabinettet møkkete og brunt ut etter 2 dager. 5369211[/snapback] Hallo? Tidene med beige Aopen kabinetter fra 1990-tallet er over! Dette er børsta aluminium, og ser minst like moderne ut, og det ser ikke brunt ut etter en dag... 5375763[/snapback] Ja, akkuratt. Da kjøper man et svart, det sølvfargede blir jo beige etter 2 dager. 5376894[/snapback] Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 5377735[/snapback] Jeg skrev det bare på tull da Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hmm, kan ikke si at mitt Soprano er så veldig "Brunt og møkkete" da...Går over det med en slik støvklut som fulgte med.. Men må si at riper syns mye mer på svart kainett da.. 5376927[/snapback] så er ditt i sølv da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå