Gå til innhold

Problemer med harddisk

Heimann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest truleg lyt du gå inn i kontrollpanel, velje Administrative verktøy og så velje Datamaskinbehandling. Der har du eit val som heiter diskbehandling. Der skal du finne den nye disken, og mest truleg er den ikkje initialisert, høgre klikk på den og initialisere den. Litt usikker på om det står initalisere, men det finn du ut av. Der kan du og formatere den i det formatet og størrelse du ynskjer. Då skal den kome opp i utforskar. Berre pass på at du tar rett slik at du ikkje slettar det du har på dei diskane som er i bruke allereie.

Lenke til kommentar

Den må nok formateres. Det kan du gjøre enten med et spesialprogram som PartitionMagic, eller enklest i Windows.

Høyreklikk på Min datamaskin, velg Behandle. Gå så på Diskbehandling, der skal den ligge. Del inn disk etter eget ønske og stasjonsbokstav, og formater.

Da skal alt bli som det skal være.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelp, sku ønska jeg sjekka denne tråden på julaften, nå fungerer begge harddiskene mine!

Nå sku jeg bare ønska mine DVD/CD-rom/brennere fungerte ...men ingen som virker har svaret på hvorfor de har forsvunnet fra MIN DATAMASKIN og har en gul ring med utropstegn...har prøvd det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...