Heimann Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har satt inn en harddisk, men den vises ikke på min datamaskin, men vises på enhetsbehandling og bios. Hva er problemet? Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Mest truleg lyt du gå inn i kontrollpanel, velje Administrative verktøy og så velje Datamaskinbehandling. Der har du eit val som heiter diskbehandling. Der skal du finne den nye disken, og mest truleg er den ikkje initialisert, høgre klikk på den og initialisere den. Litt usikker på om det står initalisere, men det finn du ut av. Der kan du og formatere den i det formatet og størrelse du ynskjer. Då skal den kome opp i utforskar. Berre pass på at du tar rett slik at du ikkje slettar det du har på dei diskane som er i bruke allereie. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Den må nok formateres. Det kan du gjøre enten med et spesialprogram som PartitionMagic, eller enklest i Windows. Høyreklikk på Min datamaskin, velg Behandle. Gå så på Diskbehandling, der skal den ligge. Del inn disk etter eget ønske og stasjonsbokstav, og formater. Da skal alt bli som det skal være. Lykke til Lenke til kommentar
galenhyena Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Endelig litt hjelp...*krysse fingrene for at det fungerer* Lenke til kommentar
galenhyena Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tusen takk for hjelp, sku ønska jeg sjekka denne tråden på julaften, nå fungerer begge harddiskene mine! Nå sku jeg bare ønska mine DVD/CD-rom/brennere fungerte ...men ingen som virker har svaret på hvorfor de har forsvunnet fra MIN DATAMASKIN og har en gul ring med utropstegn...har prøvd det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå