Complexity Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Fikk ett Logitec quickcam communicater stx plus i julegave.. problemet er da egentlig lyden som er på mic'en.. (mic'en som er på webcammen) Når jeg snakker på skype eller tar opp film med webcammet og har lyd, så funker det fint en stund.. så blir det fullt bråk på høyeste volum! litt vanskelig å førklare.. men kan forklare hvordan en skype samtale blir. Hey.. styrer med?... ok jeg SKRAAAAAAAAAAAPELYYYYYYYYYYYYYD! (legge på, ringe på nytt) Sorry webcammen klikk SKRAAAPELYYYYYYYYYD!! dere fatter.. noen ganger funker det i kansje halltime før det skjer, noen ganger i noen sekunder.. Noen som vet hva feilen kan være? har prøvd å instalere softwaren og driverene på nytt uten hell.. Er det noe galt med software eller cam? btw: når jeg bruker headsettet som fulgte med er det samme problem.. har ikke testet å bruke det uten at cam'en er i.. men skal teste det senere.. (sorry hvis feilpostet, eller hvis jeg har for mange utropstegn og slik.. blir bare så sinnsykt frustrert..) edit: leif Endret 31. desember 2005 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 *bumpettibumbumbuuuumpettittiitii* Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva har dette med video og gjøre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hva har dette med video og gjøre? 5369294[/snapback] vet ikke.. havnet bare feil siden det er snakk om webcammen mitt og programmet til webcammen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) *bump* kan ta å legge ut ett eksempel til dere snart.. blir så sinnsykt irritert! edit: bytta usb port.. har snakka en del nå.. ser ut til å ha julpet, men er ikke sikker enda edit2: tror det skjer ved høye lyder.. legger ved eksempel: Endret 10. januar 2006 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 ok.. blir helt gal snart.. skal jeg levere det inn eller..?... har funnet ut at skurringen går bort etter noen minutter.. har slettet alt av software.. hjalp ikke.. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) ok.. blir helt gal snart.. skal jeg levere det inn eller..?... har funnet ut at skurringen går bort etter noen minutter.. har slettet alt av software.. hjalp ikke.. 5433706[/snapback] tror du gjør det az.. Endret 13. januar 2006 av xox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå