Gå til innhold

Den store bilder av fyrverkeri tråden

McThomson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde mange faktorer som påvirket i negativ retning i år dessverre... :(

Feiret nyttår i ett boligstrøk som ligger dårlig til med tanke på fotografering av fyrverkeri - masse stygge gule gatelys, tettbebygd, masse trær i alle retninger, osv. Ingen mulighet til å komme meg noe annet sted. Været var ikke bra, lavt skydekke og til dels tåke - og det begynte å snø, men heldigvis ikke før ca. kvart over tolv.

Men, man må gjøre det beste ut av det, så her er noen som ble sånn tålelig ok.

post-79862-1136201563_thumb.jpg

post-79862-1136201615_thumb.jpg

post-79862-1136201698_thumb.jpg

Lenke til kommentar

kommer med noen i morgen! fikk ett nytt digitalkamera til jul så det ble veldig amatør messigt!(Samsung Digimax A502)

Det var en egen "konfigurasjon" for fyrverkeri på denne, vet noen om det er noe serlig å bruke den?? Ble liksom litt mye "veier" på bildene..... :no:

Lenke til kommentar

Hei. Tok dette bildet på nyttårsaften. Stedet er Leirvik på Stord.

Kamera D70s, Sigma 18-50mm F2.8 EX DC. Brukt stativ og

full zoom med 30 sekund lukketid. Ble ganske stilig syntes jeg.

Morro å hørt hva dere andre her på akam mener :)

bildet:

post-90679-1136388658_thumb.jpg

Endret av syklisten
Lenke til kommentar

Bare for å være stygg, utrolig mange dårlige bilder her. Hvis dere konsentrerer dere bittelittegranne får dere så utrolig mye bedre bilder!

Så og si alle bildene i denne tråden er jo bare tatt uten noensomhelst tanke bak! bortimot ingen har noe som er i nærheten av å ligne på en pen komposison!

Lenke til kommentar
Bare for å være stygg, utrolig mange dårlige bilder her. Hvis dere konsentrerer dere bittelittegranne får dere så utrolig mye bedre bilder!

Så og si alle bildene i denne tråden er jo bare tatt uten noensomhelst tanke bak! bortimot ingen har noe som er i nærheten av å ligne på en pen komposison!

5401054[/snapback]

Her er noen som er greie og noen som er dårlige, har du bedre fyrverkeribilder som du har tatt, kan du godt legge de ut.

Lenke til kommentar

Tja... Jeg kan godt forstå hva engekri mener. Selvsagt er det ikke meningen at man behøver være proff for å legge ut bilder her. Om du er proff eller amatør spiller ingen rolle - ALLE kan legge ut bilder her, men meningen er selvsagt å få konstruktiv tilbakemelding på sitt arbeid. Men i denne tråden her, virker det som om mange har lagt ut bilder kun fordi det er fyrverkeri! Og det synes jeg blir helt feil. Med sååååå mange bilder det er her nå, og med så variabel kvalitet, blir det i grunn ikke så enkelt å komme med konstruktiv kritikk...

Lenke til kommentar

Sentimental har forstått meg...

Bortimot hele denne tråden ble en tråd hvor mange la ut bilder av masse fyrverkeri, bare fordi det var fyrverkeri på bildene. Ikke fordi de egentlig var spesiellt bra bilder.

King-Nothing: Jeg har aldri sagt at jeg har bedre bilder selv, derfor har jeg latt være å poste de mindre gode bildene mine her.

Kvalitet fremfor kvantitet er stikkordene...

Lenke til kommentar

Det var jo opprinnelig to tråder, en i OT-seksjonen, og en i fotoforumet. Grunnen til at denne tråden ble slik er jo at det er vanlige folk med et lite kompaktkamera uten stativ som tok bildene. Neste gang får man heller la det være to tråder, en for fotofolket, og en for off-topic-folket. Å flytte denne tråden hit var bare teit.

Lenke til kommentar

Fra 2004/2005. Men legger ut forde jeg. Håper det går greit.

IMG_0208.jpg

IMG_0265.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v713/and...ng/IMG_0257.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v713/and...ng/IMG_0260.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v713/and...ng/IMG_262b.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v713/and...ng/IMG_0266.jpg

Sikkert veldig kjedelig vinkel, og jeg eier ikke kunnskaper om å skape ett bra utsnitt. Så har bare lagt ut råbildene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...