Gå til innhold

Hvorfor er Tier 2 så stygt?

Anbefalte innlegg

Judgement ser unektelig tøft ut, men dem skulle gjort noe med bootsa...Dem skulle vært mer spisse alla ringskrømtene i Ringenes herre. Dette for å følge opp hodden og masken som lyser RETRIBUTION...Nå ser det mest ut som dem går rundt med store tykke tøfler..alle pampusser som ble brukt i norske hjem på min farfar sin tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kan tenke på er at wow designerne kommer fra gjengen som jobba med starcraft, har røyka noe de ikke tålte og slått alt sammen i tidenes rus.

Hva er logikken med at en warrior har håndtak, ser ut som noe fra fremtiden/toystory og er har en farge som lyser opp hele kartet :|

Enda morsomere er det jo at settet som ser bra ut (pally) i følge blizzard poster på us forum er settet paladinen setter på seg når han skal jakte på fienden og virkelig leke helt, når sanheten er att det er ett pve healing sett..

Lenke til kommentar
Judgement ser unektelig tøft ut, men dem skulle gjort noe med bootsa...Dem skulle vært mer spisse alla ringskrømtene i Ringenes herre. Dette for å følge opp hodden og masken som lyser RETRIBUTION...Nå ser det mest ut som dem går rundt med store tykke tøfler..alle pampusser som ble brukt i norske hjem på min farfar sin tid.

5370794[/snapback]

Lagt merke til at chesten er en robe/kjole? :p

Lenke til kommentar
Lagt merke til at chesten er en robe/kjole? 

Du må tenkte på at roben/kjolen bare liksom dekker plate-armor av ypperste slag da :thumbup: Roben/kjolen er bare "looks"...under den finner man stålplater:)

Men hvorfor dem skulle trekke pampusser utenpå dem fine plate-skoa skjønner jeg ikke helt men men..

Lenke til kommentar

Roben er der for at paladins ikke skal tro at de er hauly warrierz lenger. Ja, jeg er imot at paladins skal bli fremstilt slik når de er vel så dyktige slosskjemper som krigere i tradisjonell rollespillnatur, men når Blizzard har gjort dem til healers i armor så er det ingen vits i å prøve å fortelle seg selv noe annet.

Lenke til kommentar
Roben er der for at paladins ikke skal tro at de er hauly warrierz lenger. Ja, jeg er imot at paladins skal bli fremstilt slik når de er vel så dyktige slosskjemper som krigere i tradisjonell rollespillnatur, men når Blizzard har gjort dem til healers i armor så er det ingen vits i å prøve å fortelle seg selv noe annet.

Joda...sånn rent rollespillmessig og historisk sett kan vel Paladins sammenlignes litt med korsriddere. Jeg tenker da på den krigermunk varianten av disse. Krigere med sterk/fanatisk tro på det dem gjør. Disse korsridderne rent historisk sett var på alle måter elitesoldater som nok var svært mye bedre enn vanlige krigere. Dem var kanskje den tidens verdens dyktigste krigere.

Det er ikke rart at mange folk som spiller wow forventer det samme av wow's paladins, selv om dem kanskje ikke burde det. Da en warrior i wow etter min oppfattning er mye mer elitekriger enn paladins. For om vi tar vekk alt av heal så eier en warrior i wow lett en pala når det kommer til utdelt skade og rent krigertekniske ferdigheter.

Lenke til kommentar

hehe...joda, men palas er jo ikke forskjellig nå etter dem får ny "looks" på tier 2'en sin, enn det dem var før i wow:) Stats og alt er jo det samme. Men sier meg enig i at dem ser mer ut som "cloths" nå. Om jeg skal være frekk så vil jeg nesten si at palas nå har den look'en som en ekte warlock burde hatt. Det å se ut som en ringskrømt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...