John Keats Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Her er et bilde av magen min med full Netherwind bortsett fra belte. Hvorfor skal netherwind se så stygt ut? Mangler belte da. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Reroll paladin da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Btw, har ikke hele netherwind på ekte assa Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har du sett bjørnenhodet på magen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Netherwind of Wrath er vel egentlig de eneste setene som ser helt grusomme ut. Selv har jeg hele Transcendense bortsett fra roben, håper jeg får den om ikke så lenge. Hele Transcendense ser herlig ut i mine øyne. Det kuleste tier 2 setet må vel være Nemesis eller Judgement. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Trancendense ER helt herlig.. Endret 31. desember 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Vel, du har vel ikke sett det nye Dragonstalker settet... Rett og slett skrekkelig. Man ser ut som om man har på seg en kinesisk rosa nasjonal drakt.... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Syntes nå det nye Dragonstalker settet ser ut som Wildheart-settet + 100år i skapet jeg. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 judgment blir iallefall helt konge =D Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Synes wrath blei mye råere enn den gamle lvl20-look aliken.. Ser at så mange synes wrath så helt for jævlig ut.. jaja om dem vil gå rundt med lvl 20 looks så. Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tier 2 SKAL vekke oppsikt, det er hele hensikten med utseendet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tier 2 SKAL vekke oppsikt, det er hele hensikten med utseendet. 5365270[/snapback] Men så kan jo du vekke oppsikt uten å se ut som en klovn da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Av alle de nye tier 2-settene synes jeg faktisk alle så forbanna tøffe ut, bortsett fra apekostymet hunters får. Wrath ser kanskje tåpelig ut i motespalten i Cosmopolitan sitt øyemed, men jeg synes det kler den brutale stilen til warriors godt, jeg. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Helt enig. Av detaljrikdom synes jeg mitt eget sett taper svært på. Bloodfang er det minst "avanserte" settet, bygd opp av svært få polygoner i forhold til andre sett som Wrath, Stormrage og Transcendence. Men, det er smak og behag egentlig. Noen mener Netherwind ser helt konge ut, andre mener det ser idiotisk ut. Det eneste settet jeg synes "synd" på er Dragonstalker, da dette så mye fetere ut med lilla/blå basisfarge og gulldetaljer, noenlunde slik som be vist på skissen ved BlizzCon. Det feteste er Lawbringer, hands down! Bøddelen fra himmelen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Legg merke til hvordan netherwind-krona glir gjennom håret.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg synes 1.9 grafikken ser utrolig bra ut jeg. Slik blir paladin min seende ut etter patchen med det equipment jeg har nå: Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg synes 1.9 grafikken ser utrolig bra ut jeg. Slik blir paladin min seende ut etter patchen med det equipment jeg har nå: 5365579[/snapback] oooo sexy paladin Lenke til kommentar
arlion Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 kjapt spørsmål, hvordan får dere sett disse settene? går ut i fra at det er modelviewer men finner ingen versjon med updated tier 2 i :-( Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Legg merke til hvordan netherwind-krona glir gjennom håret.. 5365520[/snapback] Det kan (har) noe med at du har gjort det på en privat-server å gjøre? Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 kjapt spørsmål, hvordan får dere sett disse settene? går ut i fra at det er modelviewer men finner ingen versjon med updated tier 2 i :-( 5367051[/snapback] Det er pr. i dag kun test-patchen som har oppdatert tier2-grafikk, så om du ikke har oppdatert test-realm, så vil du ikke kunne se den nye grafikken med wowmodelviewer. Evt. har du valgt å ikke hente inn info fra test-patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå