larschroe Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg gir bort denne 21" Provision TV-en mot henting (Lillehammer). Bildet er ikke verdens beste, men den er helt OK som spill-TV eller ekstra-TV. Fjernkontrollen er borte, men det er knapper for de viktigste funksjonene (inkludert kanalinnstilling) på selve TVen. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 den virker?`, hvorfor gir du bort tven da?, fungerer den? jeg har lyst på Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg gir den bort fordi jeg har fått tak i en bedre (og større) TV, så jeg har ikke bruk for denne mer. Og det er jo bedre å gi den bort enn å kaste den. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Skal man ikke bruke bruktmarkedet til slikt da? Jeg har rapportert tråden så får vi se hva som skjer Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Skal man ikke bruke bruktmarkedet til slikt da? Jeg har rapportert tråden så får vi se hva som skjer 5364552[/snapback] Dette er nok noe som hører hjemme der selv om det er gratis. Snillt av trådstarter, men ikke helt riktig sted å poste dette. Alt slikt blir henvist til bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg