heborres Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er det mulig å få ikonene til å bruke hele boksen i thumbnailsvisning? Slik er det nå: Jeg vil at det skal være slik: Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Du vil ha det slik som det er på bilde nr 2? Vel, har du det ikke slik da? Hvis du mener at hvert enkelt bilde skal ta større plass så kan du jo prøve filmstripe, Vis -> Filmstipe. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Du vil ha det slik som det er på bilde nr 2? Vel, har du det ikke slik da?Hvis du mener at hvert enkelt bilde skal ta større plass så kan du jo prøve filmstripe, Vis -> Filmstipe. 5364418[/snapback] Bilde 1 er en ico fil. Bilde 2 er jpg fil. Jeg vil at thumbnailen av ikonet i bilde 1 skal være like stort som thumbnailen av bildefila i bilde 2, hvis du skjønner Lenke til kommentar
heborres Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Vis->ikoner14 tegn 5364498[/snapback] Da blir det bare mindre.. Jeg vil at det skal bli større. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg tror at bilde inni der avhenger av bildestørrelsen på det egentlige bildet. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg tror at bilde inni der avhenger av bildestørrelsen på det egentlige bildet. 5364519[/snapback] Har prøvd mange ulike størrelser, men det ser ikke ut til å ha noe virkning. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Thumbnail bildene bare forminsker. Ikonene blir ikke forstørret hvis de er mindre enn boksen for tommelneglene. Jeg tror ikke det kan forandres, og det ville heller ikke blitt særlig pent. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Fyller de mere plass om du minsker skjermoppløsningen? Lenke til kommentar
heborres Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Fyller de mere plass om du minsker skjermoppløsningen? 5365076[/snapback] Nei, det gjorde ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå