Patz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Etter det jeg har sett så ligger system der, prøv å bruke NTFS-bootdisken, og følg microsoft-guiden. Lenke til kommentar
Trust me Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 jeg får ikke opp at jeg kan trykke "R" for å reparere windows? Lenke til kommentar
Trust me Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hmm.. Prøv med å kopiere filene med en bootdisk istedetfor, f.eks denne? Du skal da altså kopiere c:\system32\config\system til f.eks C: Jarmo: Det stemmer. EDIT: For å sjekke om filen brukes av recovery-cd kan du prøve: cd c:\windows\sytem32\config type system 5364517[/snapback] kan jeg bruke den bootdisk for å løse mine problemer? er ikke så god i engelsk så kan noen forklare hva jeg skal trykke på? (uten å slette ned pcen) Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har ikke brukt den bootdisken selv, så jeg vet ærlig talt ikke eksakt fremgangsmåte. Du kan likesågodt bruke med XP-standardbootdisken, fungerer ikke det så må hele disken være skrivebeskyttet elns. Min datamaskin -> Høyreklikk 3,5-tommers diskett -> Formater -> Gjør dette til en oppstartsdiskett for MS-DOS. Når den er ferdig så restarter du maskinen med disketten i, når ledeteksten er klar, så følger du Microsoft guiden på den. Dersom det fremdeles ikke virker så bør du boote med et eller annet backupprogram og ta backup av hele disken på en cd / dvd / nettverkssted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå