Gå til innhold

For the Alliance!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja.. selv om vi vinner alltid i AB, har horde fordel der.. Feks jeg har epic mount med tre speed item i set min.. Likevel er dere horde i BS lenge før meg.. Forteller det ikke noe? IGJEN! Geografi sett har dere fordel der og! men ikke så mye som i AV.. hater AV argh.. WSG, nei.. Tror ikke.. har ikke spilt der så mye.. der taper/vinner jeg av og til.. ser ut som ingen har fordel..

Lenke til kommentar

The Very End.. haha.. mot alliance trenger du bare løpe over bro og ta ene tower..den andre er ganske langt unna.. men i Horde fortet må du komme inn gjennom inngang, så inn en tårn og ut.. Så får du motstand med to tårnene som ligger tett etter hverandre.. så dum du er.. haha

Lenke til kommentar
ja.. selv om vi vinner alltid i AB, har horde fordel der.. Feks jeg har epic mount med tre speed item i set min.. Likevel er dere horde i BS lenge før meg.. Forteller det ikke noe? IGJEN! Geografi sett har dere fordel der og! men ikke så mye som i AV.. hater AV argh.. WSG, nei.. Tror ikke.. har ikke spilt der så mye.. der taper/vinner jeg av og til.. ser ut som ingen har fordel..

5439042[/snapback]

Og dere kommer til mine kjappere enn oss. Careface?

Lenke til kommentar

enig med deg.. om folk er mer voksne på horde side, men det betyr ikke at horde er bedre enn oss.. Feks i Daggerspine finnes det mange voksne player som jeg pleier å spille med i AV... vi har ofte problem å vinne mot Horde på slutten.. i helheten ser vi faktisk at de er fordel i geografi del..

Lenke til kommentar
kanskje fordi de bruker epic mount med tre speed enc i set sin, mens dere ikke?

haha, det der må være det dårligste argumentet jeg har hørt :laugh:

5439166[/snapback]

hvorfor kan du ikke teste det? Har testet selv, ikke bare jeg.. også venner er enige i det..

Lenke til kommentar

Horde vinner fordi vi kommer først frem ?

Nei, i AB kommer vi kanskje 2 sek fortere til BS en alliance, på denne tiden får vi ikke gjort den dritt.

Har spillt en 60 alliance en god stund og kan med en gang si at vi tapte så og si alle kamper mot horde (random mot random). Spiller fortiden horde og vinner så og si alle kampene mot random alliance. Men jeg ser ikke helt hvor geografien kommer inn, for på de ytterst få sekundene forsprang vi får, kan vi ikke cappe flag uten og bli disrupta.

Hordene har overlegent bedre base i AV, den beste pvp guilden tar dem i AV helt til dem kommer til basen.. dem har vel kun fått tatt basen dems.. så nerf horde basen sier nå jeg..

Da vil jeg påstå at "den beste pvp guilden" er helt bak mål og ikke har peiling.

Skal si deg at den siste bruken før alliance basen er minst like jævlig som bunkeren til horde.

Endret av emes
Lenke til kommentar

Alliance på serveren jeg spiller på er hvertfall veldig greie. Tror aldri jeg har blitt ganket noen gang. Horde og alliance kan gjerne vandre side om side mens de grinder mobs.

Når jeg grindet i Felwood for en liten stund siden ble jeg Mind Controllet av en priest som heala meg og ga meg buffs. En druid, mage og en paldin buffet meg også :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...