Gå til innhold

Semifinale "årets bruker i OT-Baren" OBS Omstart!

Dotten

Hvem mener du er "årets beste OT-Baren bruker"  

203 stemmer

1. 1. Hvem mener du er "årets beste OT-Baren bruker"

• fredrikrb
      10
    • Hylo
      5
    • SteffyBoy
      16
    • Kaiern
      1
    • Psilocybe
      7
    • AnAnAs
      5
    • ThomasR
      3
    • Dahle
      24
    • Dotten
      3
    • B|Real
      4
    • LarsP
      33
    • Darkness
      1
    • JoachimR
      5
    • Den Røde Tsar
      3
    • SimDaDim
      2
    • Atomet
      0
    • Tomat-Ulf
      1
    • Tom Waits for Alice
      10
    • Fargoth
      0
    • Phax
      0
    • Anette_
      17
    • Neptun_
      1
    • Bundy
      2
    • seppe
      3
    • Wobokel
      2
    • Herr Brun
      0
    • ØB
      0
    • Glint
      2
    • Simen1
      7
    • Chills
      0
    • snowDOG_
      3
    • Wh1te
      5
    • ZeroMac
      2
    • Skarstad
      3
    • Joakim
      2
    • TLZ
      2
    • FredericC
      1
    • danilovic
      6
    • Kenny000
      1
    • smårips_eier
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stem på wobokel!

5364052[/snapback]

en glimrende ide. hadde bare alle vært så smarte som deg.

det er noen som ikke henger helt med i timen her for de pollen heter "årets bruker i OT-Baren". Jeg gjentar BRUKER og det er moderatorer nominert.

5366708[/snapback]

En moderator er nå vitterlig en bruker.... ;)

5366919[/snapback]

jeg ville nå kalt en bruker for en bruker og en modertor for en moderator.

selv om moderatorer er delaktig i forumet og "bruker" det ville jeg nå ute lukket de i avstemmingen om "årets bruker i OT-Baren".

det er det samme for meg personlig, men jeg trodde ikke at dere skulle få være med med tanke på hva kåringen går ut på.

Lenke til kommentar
Stemte på Anette.. fordi... øh..hun sa at jeg skulle gjøre det..

5367037[/snapback]

Det har hun da aldri sagt til meg :whistle: Men jeg stemte på henne alikevel. :)

Av mange andre grunner

5367070[/snapback]

*host*Ditt kåte svin!*host*

Kjørte Wh1te jeg. Ikke vet jeg hvorfor. :dontgetit:

Lenke til kommentar
jeg ville nå kalt en bruker for en bruker og en modertor for en moderator.

selv om moderatorer er delaktig i forumet og "bruker" det ville jeg nå ute lukket de i avstemmingen om "årets bruker i OT-Baren".

det er det samme for meg personlig, men jeg trodde ikke at dere skulle få være med med tanke på hva kåringen går ut på.

5367131[/snapback]

En moderator er jo en bruker som har fått "ekstraoppgave" å holde det litt ryddig her inne. Selv er jo jeg en "brukermoderator". Jeg anser meg ikke som noe forskjellig fra andre brukere, men jeg har påtatt meg en ekstra oppgave med å "rydde litt" her og der samt å sørge for at de vedtatte retningslinjer blir fulgt.

Ville blitt fornærmet om jeg ikke var verdig å være bruker lenger bare fordi jeg har sagt ja til den ekstra oppgaven å "rydde" litt her og der. ;)

Lenke til kommentar

Dessverre er det to nominerte som "glapp unna" når poll ble laget. Det gjelder smårips_eier og Darkness. De er lagt til, men om noen føler de har gitt feil stemme pga dette, så send en pm til meg (ikke ta det i tråden). Er også en bruker som ikke ønsker å delta som har ytret et ønske om å bli fjernet fra undersøkelsen. Dette lar seg dessverre ikke gjøre (kan kun editere navn), i tillegg har den brukeren mottatt endel stemmer. (Brukeren blir ikke navngitt her foreløpig, det får være opp til brukeren selv).

Det vil derfor vurderes å starte poll på nytt igjen, eller muligens andre tiltak (som å la den som blir nr.6 også komme til finalen, om det er veldig jevnt om plassene).

Lenke til kommentar

Jeg stemte på tom waits for alice. Reflektert person med masse av livserfaring.

Forøvrig lurer jeg på hvem faen det er som har nominert meg (og så latt være å stemme på meg. haha, the irony)!?! LOL OMG KEKEKE :p

Edit: Så vidt jeg kan se, så har ingen nominert meg. Da er det vel på sin plass å fjerne meg og legge til en annen på listen.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Jeg stemte på tom waits for alice. Reflektert person med masse av livserfaring.

Forøvrig lurer jeg på hvem faen det er som har nominert meg (og så latt være å stemme på meg. haha, the irony)!?! LOL OMG KEKEKE :p

Edit: Så vidt jeg kan se, så har ingen nominert meg. Da er det vel på sin plass å fjerne meg og legge til en annen på listen.

5367837[/snapback]

Jeg nominerte deg. Og jeg har ikke stemt enda ;) Men du ble først lagt til for noen timer siden.

Men når det er sagt, denne pollen fjernes og det startes en ny. Da med alle nominerte(minus de som ikke ønsker å være med), samt at nickene får korrekte navn. Det er såpass jevnt når det kommer til siste plass i finalen at de feil som begått kan ha avgjørendes effekt. En ny vil bli lagt til om kort tid. Om det er noen som ikke ønsker å delta så send meg en pm (det gjelder ikke vedkommende som allerede har gitt beskjed, den brukeren vil bli utelatt.) Denne åpnes igjen med ny poll om kort tid.

Edit: Åpnet igjen. Og nei, her skal det ikke diskuteres bruker som ikke lenger er med i pollen ;)

Og igjen, om noen flere ikke vil være med gi beskjed ASAP. Da vil nanvet bli erstattet med "fjernet".

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...