Gå til innhold

Ødelagt cd-skuff

Format71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He, he... :wink:

Den er ikke knekt helt av. Kan virke som den har hoppet av ett eller annet der inne. Kan presse den inn (men det høres ikke godt ut) men får den ikke den siste halv centimeteren. (Begrenset hvor mye makt jeg tør bruke, sånn tilfelle det går ann å reparere...

Btw: hviste du at lim.no førere til gardsplassen.no, hvor du kan lese om både kraftfor, slakt og Tine? Hva det har med lim å gjøre er meg uvisst...

Lenke til kommentar

ok, det forklarer det hele litt bedre, det som har skjed er det at du har dyttet/dratt (presset du den inn eller ut når du "slaktet" den?) forbi tannjulene slik at den tror den er helt inne når det fremdeles er litt igjenn..

det er vanskelig å forklare hvordan du fikser det med ord, men jeg kan prøve.. :smile:

du opner cd-romen, deretter lukker du den helt igjenn (det håres ikke helt sunt ut nei, siden du må presse deg forbi tann-hjulene), dette er egentlig det eneste du kan gjøre, du må bare ta deg god tid og få den til å gå helt i riktig hakk... :smile:

oi, det var vanskelig å forklare, håper su forsto hva jeg mente, men om du ikke gjorde det er det bare å spørre på nytt... :smile:

Mvh, Jan Erik

Edit: btw, nei det viste jeg faktisk ikke, men da kan man jo lære litt om kuer og griser da... :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-07 22:23 ]

Lenke til kommentar

Har du god erfaring med å bare presse skuffa inn med makt?

Det høres enkelt men skummelt ut spør du meg...

----

Oi!

Nå har jeg klemt den helt inn, så nå ser det fint ut i alle fall. Men hvis jeg nå trykker på åpne knappen blir den stående å hakke/banke/bråke, og skuffen kommer ikke ut!

[ Denne Melding var redigert av: Format71 på 2002-09-07 22:28 ]

Lenke til kommentar

"Oi!

Nå har jeg klemt den helt inn, så nå ser det fint ut i alle fall. Men hvis jeg nå trykker på åpne knappen blir den stående å hakke/banke/bråke, og skuffen kommer ikke ut!"

da har du dyttet den litt for langt inn, men du nermer deg jo, prøv å dra den et par hakk ut igjenn...

Edit: det er som regel bare finjusteringer igjenn, men jeg ga opp en cd-rom til en kamerat av meg etter å ha jobbet med den i 5 timer...

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-07 22:36 ]

Lenke til kommentar

jeg mener ikke opne skuffen, men skru opp hele brenneren... :smile:

men om den er helt ny kan du jo prøve deg på garantien og si at den var ødelagt når du fikk den, det har jo fungert på _utrolig_ mange her på forumet... :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-07 22:41 ]

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg mannet meg opp og skrudd den fra hverandre. Var jo ingen sak i det hele tatt. Ikke var det noe problem å lirke skuffa på plass igjen heller.

Så nå får jeg brent igjen, og brenneren er selvfølgelig både stillere og raskere nå som den vet at jeg ikke er redd for å gi den juling en annen gang også :wink:

Takk for hjelpen, folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...