_norse_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Fikk Need For Speed Most Wanted til Jul, men har ikke skaffet meg Xbox360 ennå. Er litt usikker på om jeg skal beholde det eller bytte til PGR3. Spilte demoen til PC og likte det. Liker som regel arcade racing framfor mer simulasjons pregede bilspill. Det som kanskje bekymrer meg er at jeg har lest en del negativt om frameraten NFS til X360, er det et stor problem?? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Skal visstnok være bedre framerate på vanlig tv enn på HDTV på det. Så hvis du spiller på vanlig tv så er det nok ikke særlig stort problem. Du vil nok like det bedre enn PGR3 siden du foretrekker mer arcade. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Takk for svaret. Kommer til å spille på vanlig tv inntil videre så da satser jeg på å beholde spillet . Godt nytt år! Lenke til kommentar
teekej Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg gjorde samme tabbe. ønsket meg nfs: mw fordi jeg var sikker på å få x360 før jul, men den ble forsinket. Jeg byttet tilbake nfsmw og fikk gavekort istede. Men jeg har prøvd "mw" på hdtv og jeg syntes det var vill grafikk. bedre enn pgr3. så ikke noe problemer med frameraten i NFS: mw. Jeg skal kanskje kjøpe spillet igjen men jeg byttet det inn fordi det var kunn 30 dagers returrett på elkjøp. og hvis jeg finner ut at jeg skal ha ett annet spill i steden så har jeg frihet til å velge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har en vanlig tv og opplever ikke noe problem med hakking Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har en vanlig tv og opplever ikke noe problem med hakking 5366064[/snapback] Jeg opplever det samme, bare jeg ikke har NFS:mw, men Call of duty 2, og har ikke opplevd et eneste hakk enda. Laster ned demoen å nfs:mw nå. Noen som har prøvd den i tillegg? hvordan er den på xbox 360? jeg vet at det er den samme demoen som på pc (jeg tror det ihvertfall ) Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg synes demoen (lastet ned fra Live) hakket, men vet ikke om det gjelder fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå