andnaess Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Akkurat fått i hus mitt nye Antec P180 kabinett. Hovedkortet mitt er fra Gigabyte (GA-K8NF-9). Jeg oppdaget akkurat nå at det ser ut som Firewire kontakten på hovedkortet ikke er kompatibel med kontakten fra fronten på kabinettet. Kontakten fra kabinettet har pinne 9 som key (tettet igjen), mens kontakten på hovedkortet har pinne 7 som dette. Jeg legger forøvrig merke til at firewire kontakten fra kabinettet er helt identisk med USB kontakten fra kabinettet, mens de altså mangler forskjellig pin på hovedkortet. Er det noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Siden jeg har en ipod er firewire ganske kjekt å ha. Og en annen ting, både manualen for hovedkortet og kabinettet påstår at firewire kontakten er "helt standard". Så da må man anta at det finnes flere standarder? Eller er det en av dem som er på bærtur? Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Vel du kan jo kjøpe en konverter ra USB til Firewire.... Lenke til kommentar
andnaess Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Vel du kan jo kjøpe en konverter ra USB til Firewire.... 5363963[/snapback] Joda, men det er lite tilfredstillende da man kan lade ipoden via Firewire men ikke via USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå