jealei Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei jeg får ikke dette til, kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre. Jeg har avalaunch dashboard og jeg har prøvd den guiden på xbox-scene. Jeg trenger HJELP! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hvordan kobler du Xboxen din til Pcen? Direkte med en nettverksledning? Er den Krysset? Kobler du den rett i en Switch/hub/ruter? Hvilken kabel? Er den krysset? Har du en DHCP server? dvs om du mottar IPen din automatiskt eller om du må sette den opp selv på Pcen din... Hvis du må sette opp ip selv... Må du også sette opp ipen på Xboxen! Husk at Pcen og Xboxen må være i samme Range... 10.0.0.1 og 10.0.0.255 Riktig! 10.0.0.1 og 192.168.0.4 FEIL! Har du rett Brukernavn, passord og port? Brukernavn: Xbox Passord: Xbox Port: 21 Lenke til kommentar
jorgmeister Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Brannmurer kan også være en hindring, skru av alt som er! ... og skru av passive mode i ftp klienten din. Endret 4. januar 2006 av jorgmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå