Gå til innhold

Halo 2 clan -- rekrutering

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

XBOX LIVE

-----------------

Jeg prøver å få med mest mulig norske folk i denne klanen. Jeg spiller aktivt selv så jeg kommer til å være online ofte.

Hvilken level dere er i er ubetydelig, men du bør være en nogenlunde aktiv spiller!

Klanen er bare lvl 3 enda, jeg er lvl 31 selv.

Mitt gamertag: milleniam

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å ha noen norske der bare for å ha di der er vel så som så :!: virker som om man skal ha en norsk aktiv clan må man få alle buddyene sine til å kjøpe halo2 xbox og live :!: min clan er rimelig død.. ikke mange er vi heller.. om du får flere AktIVE halo2 spillere inn i clanen di så blir eg vel med.. kansje eg får broderen me og :whistle:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Jeg kan kanskje være med. Spiller ikke så ofte, men etter at jeg har kjøpt meg ny x-box kan det hende at jeg spiller mere. Bare inviter meg du!

Gamertag:Tinmar92

Edit: Er ikke så forferdelig god

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
å ha noen norske der bare for å ha di der er vel så som så :!:  virker som om man skal ha en norsk aktiv clan må man få alle buddyene sine til å kjøpe halo2 xbox og live :!:  min clan er rimelig død.. ikke mange er vi heller.. om du får flere AktIVE halo2 spillere inn i clanen di så blir eg vel med.. kansje eg får broderen me og :whistle:

5369538[/snapback]

Det er 17 medlemmer nå. 7-8 av dem er vel norske tror jeg. De fleste er aktiv, men i litt forskjellige spill. Hadde vært fint om du joina klanen ja så det blir flere:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Er det xbox live? Eller xlink kai, og eller XBconnect?

5369818[/snapback]

XB LIVE!

Går det i lvl på xkai og nexbc da?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

Klanen er lvl 7 nå. Den er ofte aktiv og vi spiller ofte matcher.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...