.:LaRsI:. Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har et problem, jeg skulle sette opp en server på maskinen min, men så ble ip'en ip adressa til isp'en min, jeg bruker bullet proof server til å lage den, hva skal jeg gjøre for å få frem MIN ip adresse som Host adress? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg er ikke sikker på hva du mener her. Skal du lage en ftp internt i et nettverk, eller skal du online? Jeg ser ikke helt problemet? Lenke til kommentar
.:LaRsI:. Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 jeg mener selvfølgelig online... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Du må laste ned en dns (domain name server) agent som forteller at din ftp server er å finne på din ip-adresse. dns2go.com er bra, den bruker jeg selv, men fra 1 okt koster den 15 $ pr år å bruke. jeg skal bruke den allikevel. her registrerer du ditt domene og når du kobler deg til nettet forteller den en server at din ip finnes på din adr slik at dine venner kan koble seg opp mot den. Lenke til kommentar
.:LaRsI:. Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Takk for hjelpen, skal prøve det... Lenke til kommentar
.:LaRsI:. Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Men hvor i programmet velger jeg hvilke filer jeg skal legge ut på serveren? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Dns to go saken er kun til å "forbinde" din dynamiske ip'n din til et "domene", den sender info om ip'n din, slik at når de skriver XXXX.d2g.XXX så finner den automatisk din ip' Hvilke filer du skal dele velger du i BP, serveren. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg registrerte nettopp et dns2go domene og fikk følgende mail tilbake: Hello XXXX, Thank you for signing up for DNS2Go service! Important Notice: Effective October 1, 2002, DNS2Go will become a paid service. This means that you will be required to pay for a minimum of one year of DNS service. For more information, visit http://www.deerfield.com/news/pressbox/cor...orporate_88.htm If you haven't already downloaded the DNS2Go software, please do so now: http://www.deerfield.com/download/dns2go/ Dette betyr jo at dns2go er en betaltjeneste, og det gidder i hvert fall ikke jeg å bruke.. Vet at det finnes andre slike tjenester tilgjengelig, så jeg ville anbefalt å bruke en av dem. Mvh. Dings Lenke til kommentar
.:LaRsI:. Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 altså, DNS2Go løste ikke problemet, det gåpr ennå ikke å tilkoble min server fra andre pcer en min ennå... Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Prøvd å lese manualen? Er ett sted på settings der du kan velge home ip. velg din home ip og ikke ispen din sin så funker det fint.. lønner seg ofte å lese manualen:> Lenke til kommentar
.:LaRsI:. Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 men på home ip, går det ikke an å skrive noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå