Registrert Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja jeg har en MP3 spiller som jeg skal sende i retur. Jeg har fått et retur nummer osv, men hvor mye porto skal jeg betale? spilleren er en Iriver H10 og den skal sendes til Fredrikstad? Er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja jeg har en MP3 spiller som jeg skal sende i retur. Jeg har fått et retur nummer osv, men hvor mye porto skal jeg betale? spilleren er en Iriver H10 og den skal sendes til Fredrikstad? Er ikke helt sikker 5363801[/snapback] Kommer an på vekta det da, inkl boks og alt. Jeg kan ikke alle fraktkostnadene i huet Men du finner dem vel på posten.no Lenke til kommentar
drugis Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja jeg har en MP3 spiller som jeg skal sende i retur. Jeg har fått et retur nummer osv, men hvor mye porto skal jeg betale? spilleren er en Iriver H10 og den skal sendes til Fredrikstad? Er ikke helt sikker 5363801[/snapback] Kommer an på vekta det da, inkl boks og alt. Jeg kan ikke alle fraktkostnadene i huet Men du finner dem vel på posten.no 5363803[/snapback] eg har sendt inn ein h10 før, det kosta omtrent rundt 90kr, men det finst ulike innpakningsmetoder Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 90 spenn ja, latterlig dyrt da. Produsenten burde betalt porto. :S Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det gjør de da også. hvertfall så skal de gjøre det. jeg fikk tilbake porto når jeg sendte inn mp3 spillern min hvertfall! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det gjør de da også. hvertfall så skal de gjøre det. jeg fikk tilbake porto når jeg sendte inn mp3 spillern min hvertfall! 5369794[/snapback] hmm, har sendt inn ein del varer med tida men har aldri fått noke tilbake varierer det frå selskap til selskap eller er det enkelte som har det? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 er vell noe sånt som at du ikke lide økonomiske tap. pleier bare or spørre om jeg får tilbake pengene for porto jeg pleier ikke vøre noe prob det Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det står på siden at porto skal betales av kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå