BigJackW Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den? http://www.naroy.kommune.no/ Det er kommunen min. Edit: Webløsning utviklet av Multimedia Namdal AS Endret 31. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den?http://www.naroy.kommune.no/ 5363794[/snapback] Jeg syns det var ganske rotete, men søk og logg in på høyre side. Også da hovedmenye for seg, kontakt oss for seg, og eksterne linker for seg, de to siste kunne ha gått under i menyen, og lagd egne sider dedikert til dem. Er ikke det bilde oppe til høyre av litt dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hahaha, LOL. Kommunen utvider service-tilbudet Publisert: 30.12.2005 Syns du det har vært vanskelig å finne informasjon på kommunens nettsider? Fortvil ikke, om kort tid utvides servicen på naroy.kommune.no betraktelig. Les mer Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hahaha, LOL. Kommunen utvider service-tilbudet Publisert: 30.12.2005 Syns du det har vært vanskelig å finne informasjon på kommunens nettsider? Fortvil ikke, om kort tid utvides servicen på naroy.kommune.no betraktelig. Les mer 5363863[/snapback] hehehehe, jeg bare så på designet jeg vøtt ^^ Godt nyttår allesammen Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 godt nyttår ja:P men designet og opplegget på denne sia gir meg frysninger! gir meg følelsen av at den har ingenting å tilby, bare spamming og reklame... vet ikke helt hvorfor... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Langt ifra den verste kommunesiden jeg har sett, men den var ikke fantastisk bra.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hehe, prøv å søke... (godt nytt år!) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er serveren er nede ? 5372903[/snapback] Ser sånn ut. Men du går egentlig ikke glipp av noe Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Tror nok vi har den verste skole sida Skolesida Skjemmes hver gang jeg er inne på den Endret 6. januar 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den? For å si det sånn, hvis Norge hadde hatt en lov som sier at offentlige websider skal være tilgjengelig for funksjonshemmede/blinde/etc- (slik mange land nå har), ville vi sannsynligvis blitt nødt til å innføre dødsstraff for å finne en passende straff til den djevelen som har klart å produsere en SÅ TIL DE GRADER søppelkode Endret 6. januar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den? For å si det sånn, hvis Norge hadde hatt en lov som sier at offentlige websider skal være tilgjengelig for funksjonshemmede/blinde/etc- (slik mange land nå har), ville vi sannsynligvis blitt nødt til å innføre dødsstraff for å finne en passende straff til den djevelen som har klart å produsere en SÅ TIL DE GRADER søppelkode 5391738[/snapback] En LOV finst vel ikke, men det finnest reglement for hvordan offentlige sider skal se ut i Norge, ref. http://www.norge.no/kvalitet/kvalitet2005/ Listen er lang og siden kommunen er offentlig synst jeg at den bør oppfylle alle kravene som er nevnt på denne siden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 En LOV finst vel ikke, men det finnest reglement for hvordan offentlige sider skal se ut i Norge, ref. http://www.norge.no/kvalitet/kvalitet2005/ Listen er lang og siden kommunen er offentlig synst jeg at den bør oppfylle alle kravene som er nevnt på denne siden. 5392348[/snapback] Hm, den var eg ikkje klar over. No blei eg imponert. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jøss! Det var jo faktisk ikke så verst. Begynner å ta etter Australia nå, gitt, selv om de er en del strengere. Men ingenting der er jo uoppnåelig, selv for en privatperson/-bedrift.. Positiv overraskelse Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Positiv overralskelse, indeed. Kanskje jeg skal sende en øøørliten påminnelse til min egen Bergen kommune som feiler fatalt på en god del av kriteriene Lenke til kommentar
Xavier Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dere som har peiling: Hva ville dere anslå at en slik webside burde koste å utvikle, altså www.naroy.kommune.no? Jeg leste hva denne hadde kostet, og syntes prislappen hørtes ganske vill ut, særlig siden vi snakker om en av de mest økonomisk skakkjørte kommunene i landet. Må sjekke hva beløpet var, men tror det var 400k eller 300k totalt. Opererer man virkelig med slike priser for en såpass enkel (og udelikat) webside som det der? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 3-400k hørtes litt mye ut ja, men for alt vi vet kan det jo ligge veldig mye funksjonalitet bak siden (enten den gjevne besøkende ser det eller ei). Slikt koster. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Om det er såpass som 300-400k, er det garantert snakk på en løsning som integrerer seg i løsningene komunen allerede bruker til intranet og interne rutiner, noe som.. ja.. kan være temmelig dyrt.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 300-400k er vel litt overkill? Uansett hvor mye inetgrering i intranet det skal være så er det litt drøyt... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Nei, egentlig ikke... Kode koster mer enn design, tbh. Og det er gjerne arbeidstimer det går på, og om intranet-systemet da er sykt bitchy å integrere ting i, så tar ting tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå