Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 IKKE press raketten ned i eventuelle utskytningsramper. Det var noen som gjorde det på en fest jeg var, endte meg at vi måtte kaste oss i dekning fordi raketten ikke tok av, og sprengte mens den fortsatt sto i braketten. Vi snakker STOR rakett her! 5364115[/snapback] Press den ned, og ta den opp, press den ned og ta den opp, så den har løs bane. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ikke gjør som meg og en kompis da.. fyrte på en pakke med 20stk i en, så suste alle sammen, ja ALLE sammen rett i husveggen og under panseret på bilen.. gjett om vi var redde etterpå, vi sto jo rett ved siden av. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) vi måtte kaste oss i dekning fordi raketten ikke tok av, og sprengte mens den fortsatt sto i braketten. 5364115[/snapback] Dette skal prøves. Skal bare bruke de største Endret 31. desember 2005 av KAS Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 vi måtte kaste oss i dekning fordi raketten ikke tok av, og sprengte mens den fortsatt sto i braketten. 5364115[/snapback] Dette skal prøves. 5364765[/snapback] R.I.P Fint å ha møtt deg. Mvh. Moralske Marius E Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) R.I.P Fint å ha møtt deg. Pessimist. Dette var jammen moro. På det meste ble det tent på fem raketter samtidig. Disse var satt opp og tapet fast i braketter på linje. Gud hvor det lyste og smalt bak oss.. rene krigen Gleder meg til neste nyttårsaften allerede. Kan virkelig anbefale dette. Du kjenner drønnet i hele kroppen. Helt rått! Endret 1. januar 2006 av KAS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, det er mye tøffere når rakettene smeller på bakket ganske nærme deg! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 du må ta av beskytellseshylsa1!11!!1 Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har du en sånn uber super rakett til 500 kr kan du gå ut på et jordet og binde fast rakettet og tenne på. husk å løpe unna da. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Sånn jernrør som veiskilt henger på.....opp ned oppi der, da rister d i bakken da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke gjør som meg og en kompis da.. fyrte på en pakke med 20stk i en, så suste alle sammen, ja ALLE sammen rett i husveggen og under panseret på bilen.. gjett om vi var redde etterpå, vi sto jo rett ved siden av. 5364152[/snapback] Haha Noe lignende skjedde ved et borettslag, men det var en da, og den velta rett mot husveggen! Alle løp unna, den velta ikke før den begynte å fly "oppover". da vart vi litt skremte;p Men til trådstarter: Aldri raketter?? Stakkars deg. Det som er morro på nyttårsaften da Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 postkasser kan brukes til så mangt Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du aner ikke hvor mye utedassen på stranden måtte tåle ikveld Lenke til kommentar
acon Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke gjør som meg og en kompis da.. fyrte på en pakke med 20stk i en, så suste alle sammen, ja ALLE sammen rett i husveggen og under panseret på bilen.. gjett om vi var redde etterpå, vi sto jo rett ved siden av. 5364152[/snapback] Haha Noe lignende skjedde ved et borettslag, men det var en da, og den velta rett mot husveggen! Alle løp unna, den velta ikke før den begynte å fly "oppover". da vart vi litt skremte;p Men til trådstarter: Aldri raketter?? Stakkars deg. Det som er morro på nyttårsaften da 5365505[/snapback] Hehe, skulle sett da kameraten min kjøpt super rakettpakke. Rakketene kom i et papp rør formet som en rakett Så gikk han ut på den den lokale utskytningsplassen, les: Fotballbanen. Hadde på forhånd mekket til en lunte på "eska", som sikkert var 1m*0,3m. Alle forsvant av banen :!: Mindre oppstyr ble det ikke når "raketten" veltet mot et rekkehus Fyfaen vi lo, mens alle voksne fikke panikk! Etter fem minutt var moroa over, og vi ble lite populære den kvelden Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vhordan gikk det med deg? :DD Døde du?! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) postkasser kan brukes til så mangt 5365555[/snapback] Ondskap. Har aldri opplevd å få sprengt postkassa mi, men jeg har et par i reserve i tilfelle noen skulle falle for fristelsen til å gjøre noe med den utover vanlige rammer. Det stod forresten i gårsdagens lokalavis om en som hadde fått postkassa si sprengt, så den slags er tydelig interessant for pressen. If you blow it, it's both history and news. Endret 1. januar 2006 av KAS Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 beste tråden i fjor! Godt nytt år btw! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis du fortsatt sliter med lunta, så tror jeg jeg ville vurdert å ta raketten til neste år. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Send meg en pm om 364 dager hvis det fortsatt er problemer. Så gjennåpner jeg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg