kvase Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Sitter her og og prøver å sette opp et stille pc system bygd på sempron prossor. systemet skal være stille og rimlig har tatt med et grafikk kort med pasiv kjøler og grei størelse på HD . har begrensa midler da dette er til kompis som sier pris ca 5000 litt over eller under er greit. Skjerm kommer utenomm så det skal jeg ikke ta hensyn til her. Er det noen som har invendinger her. Skal ikke være noe Spille pc på denne karen. (hovedkort støtter sempron, + atlon.) se vedlagt handle liste. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=22387. Takker for alle svar Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Så egentlig greit ut det der. Eneste: trenger denne karen, som ikke skal spille,NVIDIA GeForce 6600 LE? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det ser greit ut det der, men hvis jeg var ute etter ett stille system så hadde jeg nok spandert på meg en ny kjøler. Jeg vet ikke hvordan den standard kjøleren der bråker, men jeg vet i alle fall at standard kjølere pleier å bråke endel.... BTW dårlig emnetittel Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Original kjøler til prosessoren holder. Bra valg av komponenter. Muligens betale litt ekstra for å få større harddisk? Prisforskjellen på 160GB, 200GB og 250GB er veldig liten. Velg den som gir mest GB per krone. Eventuellt spar inn litt på kabinettet (hvis det er aktuellt). Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 takker for alle gode svar og GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Stenges, då trådstarter ikkje har etterfulgt moderatorhenvisning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg