TrashMaster Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har en Dlink DI-614+ og en Dlink DI-624+. Bruker 624+ i dag for trådløs til tre maskiner, pluss kablet på tre maskiner. Opplever ofte brudd når en maskin laster ned et program fra foreks. download.com at den kutter, og at jeg må restarte alt. Tenkte derfor på en ny ide, men vet ikke om det funker. Tenkte å plassere 614+ sammen med to av de trådløse maskinene, og ta kabel fra router til disse maskinene. Er vitterlig klar over at det ikke gir samme hastighet som kablet, men kan det ha noe for seg å fordele alt på to routere OG er det mulig? Noen som har innspill? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Tenkt og sette opp 614 som klient? Støtter den det da? Med det mener jeg trådløst mellom de to routerne? Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Var det jeg lurte sykt på. Vet ikke om det er mulig, men det håpte jeg at noen her visste... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kan du skjekke at den DI-624+ har siste firmware ? Dette lønner seg ofte . Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 har prøvd å laste ned faktisk, men får merkelig nok beskjed om at FW er ugyldig... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Da laster du vel ned til feil hardware revisjon . Se etter på lappen på baksiden hvilken hardwarerevisjon du har og ta ned den som stemmer overens . En annen ting er vel problemet som oppstår spesielt ved bruk av mange Connections sammen med Win XP at "sikkerheten" eller antallet connections er satt noe "lavt" . Nå husker jeg desverre ikke hvor hacket lå som gjør at man kan opne flere connections eller om det er det som gjør at du mist forbindelsen for du er helt sikker på at det er routeren som spontanrebooter ? Min DI-624+ har som ett eksempel hardwarerev A1 som er en eldre versjon . Har du revisjon B eller H derimot skal den siste firmwaren være 2.08B64 . Om ikke siste firmware hjelper så har da DLink vert rimelig snille så lengt jeg har hørt .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå