Christian86 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 har fått et meget uheldig og underlig problem. De siste tre dagene har jeg hatt problemer med å motta sms. det som skjer er at jeg sender sms fra nettet (feks) til venner, og de svarer til mitt netcom nummer. Første gang skjedde dette: 06:00 sendte ut en del sms for moro 23:00 begynte svarene å komme Problemet var at meldingene kom først etter at telefonen ble slått av og på, og mens telefonen stod i flight mode. (nei, jeg tøyser ikke. Og ja er bombe sikker på at de ikke var der før jeg byttet til flight mode) I dag kom det meldinger som var sendt 29.12 og tidlig på morningen i dag. Klokken er nå 16:37, så meldingene kom ca 1-2 dager til 6 timer etter at de ble sendt og mottatt av telefonen (står motatt 29.12 21:00, 31.12 10:06 osv på meldingene) men de var ikke på skjermen før jeg slo av og på telefonen. Netcom finner ikke noe problemer og skylder på telefonen. Meldingsminnet er ikke fult. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har du sjekka meldingssentralnummeret? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 altså; den vil ikke vise mottatte sms. Det er ikke noe problem med å sende Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hadde et lignende problem både med t39 og t65 for noen år siden med Telenor. Hva som var problemet, veit jeg ikke, men da gprs med deaktivitert, så ordnet det seg. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg bruker SE K750i og har Netcom SmartTalk og opplevde iblant at meldinger kunne være mellom 5 minutter til 2-3 timer forsinket levering. Etter en samtale med 05050 så "resatte" de sms-funksjonen på abbonementet mitt og jeg har ikke hatt problemer siden! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Det er ikke snakk om forsinket levering, for da burde jo stemplingen av når den kom inn på telefonen også stemme med dagen osv. Melding en ble sendt 29.12 på kvelden rundt 21:00, og mottatt av telefonen klokken 21:00. MEN denne meldingen vistes ikke i minnet, på skjermen eller noe sted før 31.12 klokken 16:30 og dette skjedde flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå