fat_guy Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 halo, jeg har akkurat kjøpt meg en msi g4ti4400, og de fulgte det med spillet nofl. problemet er at lyden blir spillt flere ganger opp på hverandre. ellers ingen hakking eller noen ting. (ps jeg har sp pci 128 lydkort) Lenke til kommentar
RPA Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Kan ha med at lydkortet ditt ikke støtter en del hardware funksjoner som spillet helst vil bruke. Samme som at Giants ikke kan spilles uten Sblive lydkort. Du kan jo prøve å oppdatere spillet til versjon 1.004 Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 husker jeg ikke helt feil, så er det vel mulig å slå av EAX2 under Options -> Sound Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 22:20, RPA skrev:Kan ha med at lydkortet ditt ikke støtter en del hardware funksjoner som spillet helst vil bruke. Samme som at Giants ikke kan spilles uten Sblive lydkort. Du kan jo prøve å oppdatere spillet til versjon 1.004 tusen takk for svar, men jeg har allerede den siste versjonen. Merkelig, det tror jeg ikke, for den har klart alle andre spill og lyden kommer jo bare flere ganger. Quote: Den 2002-09-07 23:02, Yallis skrev:husker jeg ikke helt feil, så er det vel mulig å slå av EAX2 under Options -> Sound hmm, det må jeg prvøve. nope. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 kjøpte meg et msi gf4ti4200 og fikk også med spillet. har problemer med at lyden blir kuttet av helt på slutten (f.eks. cutscener "filmer" kate som sier noe, og når bildet "klippes" over til noen andre, så slutter det hun sa brått.. ) hadde ikke det problemet med warez-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå