CaptainP Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har nettopp installert Windows Xp Professional, men problemet er at når jeg kjøpte pc'en var alle drivere ferdig installert og det fulgte ikke med drivere på cd. Når jeg skal spille av musikk står det at jeg ikke "har" lydkort så jeg lurer på hvor jeg kan finne drivere til VIA AC'97 enhanced audio controller, jeg lurer også på hvilke andre drivere jeg må installere i tillegg til lyd-og skjermkort? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Fortell hva slags hovedkort du har, så blir det mye lettere å hjelpe deg videre ! _nifty_ Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvis det er integert lydkort finner du garantert driverne på supportsidene til hovedkortprodusenten. Der finner du alle driverne som trengs til enhentene på hovdkortet. Lenke til kommentar
CaptainP Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Har et Asus A7V8X-La hovedkort, installerte en driver som hørte til Asus A7V8X (ikke-La) fordi A7V8X-La ikke fantes i databasen der, og det funket, selv om jeg fikk en liten feilmlding som sa jeg skulle sette inn sp2 cd'en. Endret 31. desember 2005 av CaptainP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå