Gå til innhold

Hvor får man tak i sitroner?

Loomy

Anbefalte innlegg

Trenger sitroner ASAP, og vanlige dagligvarebutikker er stengt for dagen. Så nå trenger jeg tips om hvor jeg kan få fatt i sitroner. Er det noen bensinstasjoner som selger dette? Evt. noen nyttårsaften-åpne-kiosker? 7/11?

Hjælp :cry:

EDIT: Holder til i Bergen, men kom gjerne med landsdekkende kjeder som er åpen kl. 10over4 på nyttårsaften.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger sitroner ASAP, og vanlige dagligvarebutikker er stengt for dagen. Så nå trenger jeg tips om hvor jeg kan få fatt i sitroner. Er det noen bensinstasjoner som selger dette? Evt. noen nyttårsaften-åpne-kiosker? 7/11?

Hjælp :cry:

EDIT: Holder til i Bergen, men kom gjerne med landsdekkende kjeder som er åpen kl. 10over4 på nyttårsaften.

5363333[/snapback]

Spør naboene. Hvis de har, så får du garantert låne. Naboer er som oftest ganske greie.

Lenke til kommentar
7-11 bør ha sitroner, de er helt sikkert åpen i kveld. :)

Jeg satser på det :yes:

Spør naboene. Hvis de har, så får du garantert låne. Naboer er som oftest ganske greie.

Det får bli siste utvei. Eneste naboer som jeg kjenner er tanter/onkler, så de spør garantert hva jeg skal med sitroner. Jeg skal ikke bake sitronkake, for å si det sånn! :p

Får vel kjøpt slik sitron saft greie på 7.11 eller sitroner.

Regner med at du skal på fest :p så hvorfor ikke spørre noen andre som skal dit om de har noe?

Kjøpte mine i går jeg  :D

Sitronsaft kunne vært et alternativ, ja :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe, takk for tips, folkens. Setter min lit til 7/11 og evt. en bensinstasjon med sånn Ica-butikk-greie. Hvis vi ikke får tak i sitroner eller sitronsaft (:p) blir jeg rett og slett nødt til å manne meg opp og..øhh.. "spise sitronkake" uten sitron :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...