Loomy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Trenger sitroner ASAP, og vanlige dagligvarebutikker er stengt for dagen. Så nå trenger jeg tips om hvor jeg kan få fatt i sitroner. Er det noen bensinstasjoner som selger dette? Evt. noen nyttårsaften-åpne-kiosker? 7/11? Hjælp EDIT: Holder til i Bergen, men kom gjerne med landsdekkende kjeder som er åpen kl. 10over4 på nyttårsaften. Endret 31. desember 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Bølgen med pakistanersjappene har vel nådd Bergen? De holder kanskje oppe til 5 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Muligens, men bor litt utenfor Bergen, så her er det ingen pakistanersjapper Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hm, piss i en appelsin og la den stå ute en time eller to. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 7-11 bør ha sitroner, de er helt sikkert åpen i kveld. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Trenger sitroner ASAP, og vanlige dagligvarebutikker er stengt for dagen. Så nå trenger jeg tips om hvor jeg kan få fatt i sitroner. Er det noen bensinstasjoner som selger dette? Evt. noen nyttårsaften-åpne-kiosker? 7/11? Hjælp EDIT: Holder til i Bergen, men kom gjerne med landsdekkende kjeder som er åpen kl. 10over4 på nyttårsaften. 5363333[/snapback] Spør naboene. Hvis de har, så får du garantert låne. Naboer er som oftest ganske greie. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Får vel kjøpt slik sitron saft greie på 7.11 eller sitroner. Regner med at du skal på fest så hvorfor ikke spørre noen andre som skal dit om de har noe? Kjøpte mine i går jeg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 7-11 bør ha sitroner, de er helt sikkert åpen i kveld. Jeg satser på det Spør naboene. Hvis de har, så får du garantert låne. Naboer er som oftest ganske greie. Det får bli siste utvei. Eneste naboer som jeg kjenner er tanter/onkler, så de spør garantert hva jeg skal med sitroner. Jeg skal ikke bake sitronkake, for å si det sånn! Får vel kjøpt slik sitron saft greie på 7.11 eller sitroner.Regner med at du skal på fest så hvorfor ikke spørre noen andre som skal dit om de har noe? Kjøpte mine i går jeg Sitronsaft kunne vært et alternativ, ja Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 jo, si du går gjester og skal lage sitronkake... eller så skal du ha sitron i te'n din..siden du ikke drikker kaffe.. (sier vi) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Eller so kan du jo stikke på nermeste bensinstasjon og kjøpe sitron drops men hva med bensinstasjoner, er mange som har et godt utvalg av dagligvarer der. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 hvor i bergen bor du da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Pft, sitroner er for pyser! Anyways, som nevnt ovenfor kan du jo spørre bekjente eller naboer om å låne, sett at de har da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hehe, takk for tips, folkens. Setter min lit til 7/11 og evt. en bensinstasjon med sånn Ica-butikk-greie. Hvis vi ikke får tak i sitroner eller sitronsaft () blir jeg rett og slett nødt til å manne meg opp og..øhh.. "spise sitronkake" uten sitron Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Eller du kan kjøpe lime. Funker det og, men smaker ikke like godt. Kjøpte mine i dag jeg, kl 12.30, to ferske sitroner til "sitron kaken" min Sitronkake i flytende form Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har de ikke sitron, men kun appelsin, så kan du gå for det. Bruk kanel istedenfor salt, spis "sitronkaken", og ta appelsinen slik du ville tatt sitronen. Mmmm, eplekake! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 For de som lurer; 7/11 ble redningen. De hadde 3 flotte sitroner liggende Og sitronkaken smakte fortreffelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå