Roholola Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei !! Jeg har en CD av Robbie Williams som jeg skal brenne men på CD'en er det et eget avspilling prog. derfor vill ikke CD'en åpne seg i Itunes (som jeg bruker til å kopiere sanger med). CD vill heller ikke åpne seg i Windos Media Player, det står bare at det ikke er noen CD i. Hva skal jeg gjøre ?? vill helst ha over sangene på Pc'en uten at CD'en blir ødelagt Takker for svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har du sjekket om platen er kopibeskyttet? Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Vet ikke om det er en kopisperre........ hvordan finner jeg ut at det er en kopisperre på CD'en da ?? er sperra at f.eks. Windows media player ikke finner CD'en ?? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Prøv og se hva Audiograbber fikser som du finner her. Vis ikke det går kan du lage ett image med Alcohol120% og montere den. Da går det vanligvis og rippe den med Audiograbber. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 EAC er det verktøyet jeg har best erfaring med når det gjelder å rippe sanger fra kopibeskyttede CDer inn på PCen. Dersom du bare skal kopiere CDen fungerer det vel som regel med verktøy som Alcohol eller CloneCD. Da tar du en vanlig CD-Copy og kopierer hele plata, med kopibeskyttelse og hele smørja. Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Skal bare ha sangene inn på datan så jeg kan legge de på MP3'en min Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Skal bare ha sangene inn på datan så jeg kan legge de på MP3'en min 5372013[/snapback] Fungerte EAC eller AudioGrabber? Står det noe på CDen om kopibeskyttelse? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 bruk ultra iso til og kopiere inn på pc. pakk dem ut til egna mappe Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Skal bare ha sangene inn på datan så jeg kan legge de på MP3'en min 5372013[/snapback] Fungerte EAC eller AudioGrabber? Står det noe på CDen om kopibeskyttelse? 5372610[/snapback] Har ikke føtt prøvd enda men skal prøve den..... har drevet med særoppg. denne uken.... skulle skrive om 2 land og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå