Kaeso Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 StarCraft: Broodwar, det beste real-time strategy spillet som er laget. (Synes hvertfall jeg..=) Ingeting er som et vellykket Marines & Siege Tanks angrep, eller 100 Zergling going wild! Hehe, men hvilken rase er din favoritt? Og hvilken taktikk bruker du? Defansiv, eller offansiv. That`s the question.. =) Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg bare bruker Zerg, or jeg elsker Hydralisk rush! Terran sugger, men Protoss er fint i Brood war ekspansjonen. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 random 4 ever :smile: og alle over et visst nivå vet at d funker ikke å deffe i sc.. skal du deffe, så spiller du AoE :razz: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Synes protoss er konge. Men det er jo selsagt smak og behag. Blizzard skal ha ros for å klare å gjøre rasene så ufattelig jevne. Reaver drop er dritbra (men risikabelt) og dark templar rush er også knallbra (det også relativt risikabelt) High Templar må jo være den beste uniten i hele spillet. Ingenting er som å lure high templars inn i mot basen til zerg å ta storm på hydralisker som er gruppert! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Mulig det er litt newbie, men jeg er alikevel svært glad i corsair / dark templar kombinasjonen. Iallefall mot zerg funker det ofte svært godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg bare bruker Zerg, or jeg elsker Hydralisk rush! Terran sugger, men Protoss er fint i Brood war ekspansjonen. ------------------------ KREEEEEEEEEMT! terran suger? JAU. det er jo det som er så genialt med Starcraft. alle rasene er jo omtrent likestilt, eneste spørsmålet er hvor skilled du er taktisk og lesing av motstanderens trekk. referer til Slayer som vant i Korea Terran vs Protos. som en annen sa "RANDOM FOR EVER" Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Det er det som er så bra med starcraft, alle raser er like bra. Jeg synes Zerg er gøyest å spille, men dei er sårbare i starten 6 det er lutt dumt. Er det noen som har noen gode tips til meg, er ganskje newbie.. =) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Begynner å bli en stund siden jeg spilte SC seriøst nå, likte best Zerg da... Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Heisan, Protoss er jo ganske så kraftige etter min mening. Jeg har spilt mest original, men fotsoldatene til protoss banker jo det meste i begynnelsen.. (Zealot eller hvordan det nå staves..) Hvis jeg får være litt i fred i begynnelsen av en game, så lager jeg 12-20 zealots og oppgraderer dem sånn at dem går og slår fortere. Da kan jeg stort sett bare velge en base å rive den rett ned :wink: Med noe støtte fra noen Dragoons har vi artelleri og luftvern også.. Henning Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Det er nettopp det at Protoss er så kraftige i begynnelsen av et game som gjør det kjedelig å spille med dem. Det er mye deiligere å klare å få til et vellykket angrep med Zerg, fordi det er mer krevende. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Zerg. Angrep med lurker og dark swarm: DØDELIG!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 D e like gøy uansett rase! rasane e så ulike, men samtidig så like... Blizzard jer aldri ting halvferdige! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg synes Zerg er bra, like rå bruke z'ling-hydra, og queens og mutalisker. Det er kult!! Ellers så spiller jeg en del med toss da.. Ingenting er vel mer jævlig enn å bli andripi av 12 fullastede carriers, med 12 scouts til å forsvare dem, og en 5-6 arbiters til å usynliggjøre dem?? Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Bruker Protoss til vanlig og er til begynnelsen defensiv. Protoss er best mener jeg. :smile: Ingenting er bedre enn Dark Templar Dragoon angrep :smile: Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Men trenger altså noen nye taktikker å øve på .. noen råd ? Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 ingen ting er som å mekke en drone med zerg så pool. Da har man 6 tidlige lings som bare kan rive ned motstanderen. herlig og fort. kan få bra stats på det. taper bare 1 av 5 eller noe om man kan det Lenke til kommentar
GeirOveØ Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Terran er den styrken jeg føler mest komfortabel med. Jeg liker best en defensiv strategi, ved å bygge opp et kraftig forsvar bestående av "missilturrets" og "tanks" + litt miner rundt om kring. Når man har ca 25 tanks stående klar så vil dem fort ta knekk på stor bakkestyrke. (en del skader og tap er jo regne med). Angrep er jo bare å bygge 12 "battlecruisers", sende dem mot motstanders leir og ødelegge mest mulig, for å sende dem hjem for rep. Deretter er bare å sende dem på nytt og på nytt. Når mostanders leir er nok redusert, sender jeg nesten hele forsvarstyrken ut for å ta seg av resten. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 blir jeg zerg pumper jeg lings og lager fly om det ikke går med lings, med protoss dropper jeg reaver midt i basen til fienden og knerter pengefolkene hans og angriper med dragoon og zealot og blir jeg terran disconnecter jeg. Lenke til kommentar
[Aragorn] Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Bruker bare Protos jeg... Mange Dark Templar, Photon canons, og Zelots. Husk å upgrade ground weapons til fult ! <-- Fin taktikk det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå