Vagaprog Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Når jeg spiller en video et eller annet sted på nettet....så blir det bare fullt av farger....grønt,rødt helt vilt........why? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis du har installert noe som heter noe slikt som ASUS enhanced video bør du fjerne det. Det kan også være at du må oppdatere codecen. Fjern de du har installert før, og last ned nyeste ffdshow. Det kan desverre også være mange andre ting. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har installert den nyeste klite pakken...kan den være med der?.....ffdshow har jeg.... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har installert den nyeste klite pakken...kan den være med der?.....ffdshow har jeg.... 5366129[/snapback] Trenger du både ffdshow og k-lite? Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Last ned gspot å se hvilken codec som brukes på filen så laster du den ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå