Arnt555 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Goddag. I dag tok endelig min gamle PSU kvelden, derfor skal jeg kjøpe ny. Den nye PSUen kommer da til å bli første del av en helt ny datamaskin, men jeg kan ikke bruke så mye penger akkurat nå, så resten av delene får vente. Men nok om det. Poenget er: Jeg har ikke så mye peiling på strømforsyninger, derfor lurte jeg bare på hva som skjer hvis jeg kjøper fks. Denne kan jeg ennå bruke IDE harddisken? (ikke bli fornærmet hvis jeg spør om noe dumt ) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja, du kan fortsatt bruke ide disker Lenke til kommentar
stompy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ide disker bruker vanlige strøminganger, det er sata disker som trenger spesiell strømingang. Du vil få sata inganger med denne strømforsyningen også Godt nyttår! Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 ok, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå