sitelux Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jamba reklamerer fælt med at du nå kan skifte ut de kjedelige meldingstonene på mobilen din. Så ser jeg at den tjenesten også støtter K700... Er det mulig å endre meldingstonen på en K700? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg tror det er mulig, men er ikke sikker. Det går iallefall an på min K750i. Har ikke holdt på noe med K700i selv så jeg vet ikke, men det regner jeg med at går an ja. Se under meldinger, Filbehandling, meldinger eller muligens profiler. Kanskje du finner noe der. Lykke til. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Så vidt meg bekjent går det ikke an å skifte tekstmeldingstone på K700i, og jeg har en slik selv. Irriterer ganske kraftig at det ikke går an, da de som følger med fra Sony Ericsson ikke akkurat er noe særlig bra! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nei det går nok ikke an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå