stian123 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvordan får jeg til sånn at besøkende kan legge igjen en link på siden min? Flatbase eller database. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det kan gjøres på samme måte som en gjestebok, lag en database som de kan legge inn linkene i, så lager du en side som henter ut alle linkene som har blitt lagt inn Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 har tenkt på det, men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre linkene aktive. altså forskjellen mellom nylink.com og nylink.com Lenke til kommentar
Scix Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 echo "<a href='$sql[URL]'>$sql[URL]</a>"; Tenker jeg litt for lett nå kanskje? Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 echo "<a href='$sql[URL]'>$sql[URL]</a>"; Tenker jeg litt for lett nå kanskje? 5364280[/snapback] Neida det er nok det trådstarter spør om. Det skal dog ikke være ' i HTML såvidt meg bekjent menmen. Selv ville jeg gjort det slik. echo "<a href=\"" . $variablen_med_linken . "\"> " . $variablen_med_linken . "</a>"; Har ikke testet denne.. variablene kan du bytte ut slik at du evt får tittelen den besøkende har satt på linken istedet. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 tror ikke det betyr noe... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 echo "<a href='$sql[URL]'>$sql[URL]</a>"; Tenker jeg litt for lett nå kanskje? 5364280[/snapback] Neida det er nok det trådstarter spør om. Det skal dog ikke være ' i HTML såvidt meg bekjent menmen. Selv ville jeg gjort det slik. echo "<a href=\"" . $variablen_med_linken . "\"> " . $variablen_med_linken . "</a>"; Har ikke testet denne.. variablene kan du bytte ut slik at du evt får tittelen den besøkende har satt på linken istedet. 5364459[/snapback] Går fint med ' såvidt jeg veit Ev. så kan man skrive det slik: echo '<a href="'.$var.'">'.$var.'</a>'; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå