Rosa Tanga Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Har søkt litt på forumet men fant ingen oppklarende svar.. Jeg har telenor adsl og sitter bak en SMC router. På WinMX får jeg: "If you are on a LAN or behind a firewall or broadband router and have mapped ports other than TCP 6699 and UPD 6257, you can save some time by clicking the 'Manually Configure' button below" Og i MSN: "Vi kunne ikke sende denne filen fordi forbindelse er blokkert. Kontakt nettverksadministratoren eller Internett-leverandøren, de kan være i stand til å aktivere filoverføringer." En del hær på forumet anbefaler diverse programvare osv.. Men det må da gåan å gjøre dette på normalt vis. Vil tro det er bare å åpne noen porter i SMC routeren.. Er det riktig? Men hvordan? Det er jo options for Trigger Port, triggertype (tcp/udp), Public Port, public type (tcp/udp). Vil tro at dette er for hjelp til flere siden så mange spør, men det er så mye forskjellige svar.. Noen som har peiling angående dette området? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Du bra åpner noen porter på routeren ja (aner ikek hvordan det gjøres å din SMC, men det er nok ganske enkelt) Msn krver å ha port 6891-6900 åpne for filoverføringer.. Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Du har vel ikke firewire aktivert? Høyreklikk på conectionen til brebåndet ditt. Der kan du ta det av og på. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 10:56, Mowgli skrev:Du har vel ikke firewire aktivert? firewire er greit til videoredigering, men hva har det med dette å gjøre?? Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 UFFUFF! Jeg mente seff Firewall. Hehehehe! Sorry må bare beklage! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå