Gå til innhold

HKet mitt heter ikke det det bør hete!


Lolliken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke svar på mail, så tilslutt gikk jeg lei og ringte de. Der fikk jeg svar av en frekk dodde fra østlandet. Nei vi kan ikke hjelpe deg og vil heller ikke refundere tilbake mellomlegg mellom de to kortene. Så nå er det krig! :mad:

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Lolliken: Du kommer ingen vei ved å være frekk tilbake. Vær saklig, ikke la de hisse deg opp med sine meninger. Bare vær voksen!

 

**Edit** Hvis du er en fæl støvel mot Komplett, vil de trenere saken din i det uendelige og rett og slett drite i deg.

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

Er enig med oysfaerg her. Ikke bruk samme måten tilbake. Vær orntlig og sakelig ,og de vil ordne opp. Du var tydligvis uheldig med personen du traff på kundesenteret. Fikk du navnet hans burde dette være noe du nevner(på en ok måte) når du tar kontakt igjen.

Lenke til kommentar

Er nok enig med dere. Var litt sånn in the moment tanker. JEg er en ærlig person og lar meg ikke lett hisse opp, men den soppen greide det. Men jeg kommer IKKE til å svindle komplett, slik de svindlet meg.

 

Oooopss: glemte en viktig benektelse ord i teksten min :p

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Skal de være frekk så skal jeg være frekk, har et gammelt ødlagt deluxe kort, kjøpt privat, som jeg sender tilbake i retur som garantisak. ferdig arbeid, sånn behandler du ikke kunder.

5376375[/snapback]

 

Tror nok returavdelingen til Komplett kommer til å sjekke serienummer på hovedkort ekstra nøye i tiden fremover :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er nok enig med dere. Var litt sånn in the moment tanker. JEg er en ærlig person og lar meg ikke lett hisse opp, men den soppen greide det. Men jeg kommer til å svindle komplett, slik de svindlet meg.

5376481[/snapback]

 

Å ringe og mase etter å ha motatt "robot-mailen" har lite for seg..

Du får en mail med returnummer når de har kommet til deg i køen av retursaker.. så er det bare å returnere å vente på kreditering.. Slik fungerer demovare/returordning...

Dersom du ikke liker det... kjøp nye varer..

Regner med at Komplett leser tråden så det ville kanskje være lurt å "rante" i OT-baren istedetfor å "skryte" av planlagte svindel-forsøk.. Tviler sterkt på at Komplett/Demovare-avdelingen har prøvd å svindle deg, men det kan *muligens* være noe hold i "konspirasjons-teorien" om at en annen dr***se** har prøvd å svindle Komplett/Demovare og du har blitt offer for det..

Da er det jo genialt å "rette baker for smed"... Årets "Einstein-pris" til "Lolliken".. ?

 

:D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis du leser om igjen på det orginale sitatet mitt ser du at jeg har skrevet: kommer ikke til å ! Greide å tasteleife vekk et helt ord.

 

Synker rett og slett ikke så lavt, selv om tanken har streifet meg.

5376621[/snapback]

 

Bra.

:thumbup:

Skjønner godt at du er "p***ed".., men både PS-Data og Komplett har blitt litt mer "firkantet" mht. retur/demovarer..

Er noe feil/feillevert må rutinene følges.. og det er søk om retur->Få returnr->Returnere->Krediteres... Og de som har "telefonvakta" er ikke alltid veldig imøtekommende er min erfaring. Tell til ti.. og skriv heller en sint mail.. :)

Akkurat når det gjelder HK kan det nok lønne seg å kjøpe nytt, men jeg har vært heldig og fått "komplette" HK fra Komplett-Demosalg en rekke ganger. PS-Data er jo som regel billigere, men sjelden du får komplett vare der..

Lenke til kommentar

Merkelig at Komplett ikke legger seg langflate her, det eller så innser de ikke alvoret i å bytte esker, for så å selge billige produkter som dyre(selv om det skulle være uaktsomt)... noe som egentlig er mer bekymringsverdig enn at de er uhøflige. Selv prøver jeg som regel å la dem løse problemet selv og å være høflig, det funker somregel, men noen kundebehandlere er bare sære.

 

Dersom de ikke gjør opp for seg er det bare å overlate saken til forbrukerrådet. Det er kanskje ikke mye penger det dreier seg om, men man bør ikke la dem slippe unna.

Lenke til kommentar

Er en smule irritert, men jeg ringer igjen imorgen og håper at jeg får snakke med en som har litt folkeskikk inni blodet. Heldigvis for den stakkars kundebehandleren jeg skal snakke med i morgen så hisser jeg meg sjelden opp i stemmen, selv om jeg kan denge løs på noe med kroppen :p

Lenke til kommentar

Finnes altid noen som ikke burde sitte hos kundehjelp/support på de fleste slike steder.. Ber som oftest om å få navnet dems.. Og ringe igjen senere, få det ordnet opp og så nevne hvordan jeg ble behandlet av den første personen..

Lenke til kommentar
Finnes altid noen som ikke burde sitte hos kundehjelp/support på de fleste slike steder..  Ber som oftest om å få navnet dems.. Og ringe igjen senere, få det ordnet opp og så nevne hvordan jeg ble behandlet av den første personen..

5382536[/snapback]

Litt trist at det skal være slik, bedrifter burde være utrolig mye mer selektive når de velger ansatte som har kontakt med kunder. Det er ikke få kunder den gjennomsnittlige servicebedrift mister på den måten, men man kan kanskje finne litt trøst i at det ofte "jevner" seg ut ettersom de fleste har en slik. Men noen av oss sviker lokale bedrifter helt og bestiller deler billigere fra utlandet dersom lokale krefter svikter, noe som selvfølgelig er utrolig dumt. Bra service og hyggelige svar på forespørsler(både mail og tlf) er viktig.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...