Lolliken Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Sorry for dårlig emnetittel... Vel fikk mitt nye hovedkort i dag fra komplett, men det første jeg reagerte på var når jeg bootet opp pcen. Det stod bare Asus a8n-sli på bootbilde. Jaja tenker jeg. Så når jeg kommer inn i windows ser jeg på everest samme greiene der står det og bare a8n-sli, men jeg har jo kjøpt deluxe versjonen, ikke standard versjonen!! Noen ideer om hva som eventuelt kan ha skjedd?? Må nevne at det er en demo vare. Kanskje de har lagt feil bios inn?? slik at standard a8n-sli har kommet inn istedetfor deluxe biosen?? Jeg er helt blank ihvertfall Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 herregud de har faktisk sendt meg feil kort! Fordømt og! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det enkleste er å se på hovedkortet - Stårt det Asus A8N-Sli Deluxe på kortet? Burde stå ved PCI-e-slottene. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Så det på at sata-raidslottene ikke var der... Hmm, første gang de har tabbet seg ut når det gjelder mine leveranser... Jaja, sjøl de beste kan gjøre feil, bare så lenge de rydder opp etter seg! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Så det på at sata-raidslottene ikke var der... Pussig. Både standard og DeLuxe har SATA-raid kontakter. Er du sikker på at du har fått feil hovedkort? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Altså de røde satakontaktene, a8n sli deluxe har 8 satakontakter: 4 røde og 4 svarte. vanlig a8n sli har bare svarte... Men kortet overklokket faktisk ganske bra og... 2,6 ghz på en 3700+ uten noen problemer... Endret 31. desember 2005 av Lolliken Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 En ting bare for å toppe det hele... Lydkortet virker heller ikke!! ahhhh, ingen musikk jeg blir gaaaaaal! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg fikk også feil hovedkort fra komplett.no for 2 uker siden. Bestilte et socket 754, AGP kort, men fikk et socket 939, PCIe/SLI kort istede. Jeg brukte angreretten og sendte det tilbake. Bare å gå inn på sidene til komplett.no så får du retur nr. og slikt. Endret 1. januar 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja kan jo gjøre det, men jeg mener at det er deres feil og derfor skal de sende meg det riktige kortet, for jeg skal ikke være uten pc den tiden de bruker for å somle seg fram til å behandle klagen min. Hehe jaja de bommet nå ikke så veldig da ,eller jo, absolutt ingenting stemte Hos meg var de ihvertfall i nærheten Lenke til kommentar
tommy888 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har kjøpt 3 hovedkort fra psdata.no og to av de er det defekt på. det enne virket ikke lydkorte på ikke det aller verste da jeg hadde et pci lydkort liggende. men det andre var et asusp4p800e-deluxe for s-478. det har en feil på seg som jeg ikke finner ut biosen husker ingenting av noe vis jeg endrer oppsetet og saver det men så reseter eg pcen så har den glømt det.ikke batteriet heller da den husker klokka. og onkelen min kjøpte et aopen hovedkort for 775 og pci e.men når vi hadde koblet det i sammen så virket ikke det interne skjermkortet:( så det enneste vi kunne gjøre var å sende det tilbakke, litt stress når maskinen var ferdig bygd så da måtte han kjøpe et pci-e kort Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Men kortet overklokket faktisk ganske bra og... 2,6 ghz på en 3700+ uten noen problemer... 5363344[/snapback] Det en du skulle gjort er å reklamere med en gang du ser det er et klart feil og ikke bruke hovedkortet en eneste gang Det er svært vanlig at du må levere ting først og dermed uten PC en kort periode ja, beklager! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Men kortet overklokket faktisk ganske bra og... 2,6 ghz på en 3700+ uten noen problemer... 5363344[/snapback] Det en du skulle gjort er å reklamere med en gang du ser det er et klart feil og ikke bruke hovedkortet en eneste gang Det er svært vanlig at du må levere ting først og dermed uten PC en kort periode ja, beklager! 5366115[/snapback] De kommer ganske sikkert til å spørre om det hvertfall.. Hvorfor åpne og montere ett kort som man ser er feil? Det er jo det første man gjør når man mottar noe, dvs sjekka at man har fått alt og at man har fått riktige deler. Dvs med mindre han har bestemt seg for å beholde kortet og heller be om å få refundert mellomlegget. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Fordi jeg merket det når først når jeg så det i biosen. og når jeg så etter manglet noen sataraid porter osv. Og kortet lå i en deluxe eske, og når det ligger i riktig eske så tenker du ikke så mye over saken som du ville ha gjort hvis det ikke var en deluxe eske. Svar nok?? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er vel noen f... tullinger som har bestilt to versjoner av kortet, byttet eske og angret det dyreste kortet med det billigste i esken........ Ren svindel mao Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 jepps sikkert noe sånt som har skjedd, litt synd for det mer utover komplett enn hva det gjør over meg som kunde. Håper de ihvertfall finner utav en løsning slik at jeg ihvertfall får den varen jeg har betalt ærlig for. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Fordi jeg merket det når først når jeg så det i biosen. og når jeg så etter manglet noen sataraid porter osv. Og kortet lå i en deluxe eske, og når det ligger i riktig eske så tenker du ikke så mye over saken som du ville ha gjort hvis det ikke var en deluxe eske. Svar nok?? 5367359[/snapback] Forklarer en hel del Da kan jeg forstå at du kan/vil bli småforbannet på butikken og forlange at de sender erstatningskort på forhånd, egentlig ett minimum av service butikken bør tilby ettersom du nok langt på vei kan si at de har forsøkt å svindle deg(de har også ett ansvar mht å sende ut riktige varer i riktig emballasje med mindre annet er oppgitt). Endret 2. januar 2006 av kindings Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Først spør jeg trådstarter, kjøpte du DEMOVARE? ellers så skal du ikke få produkt som er returnert før ;P Det er vel noen f... tullinger som har bestilt to versjoner av kortet, byttet eske og angret det dyreste kortet med det billigste i esken........ Ren svindel mao 5367936[/snapback] sjekker ikke de produktet med serienr. de får inn ved retur ? det burde være obligatorisk da de får inn returvarer x] de sjekkes jo vel tross alt før de legges ut som demovarer ? kan jo også være fabrikkfeil ? Endret 2. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Tydeligvis er det noe som har sviktet i de leddende. Men så lenge de rydder opp etter seg og innrømmer feilen, har ikke komplett fått en skrape hos ihvertfall. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 klart komplett rydder opp! Når du skal returnere det velger du "feilplukk", eller har du sendt mail til de ? og snakket med de ?" Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Sendte mail sekundet jeg kom inn i winodow etter å ha bootet opp med det feile hket. Men siden det har vært helg og jeg fikk det på lørdag har det ikke skjedd så veldig mye, naturligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå