Gå til innhold

HKet mitt heter ikke det det bør hete!

Lolliken

Anbefalte innlegg

Sorry for dårlig emnetittel...

Vel fikk mitt nye hovedkort i dag fra komplett, men det første jeg reagerte på var når jeg bootet opp pcen. Det stod bare Asus a8n-sli på bootbilde. Jaja tenker jeg. Så når jeg kommer inn i windows ser jeg på everest samme greiene der står det og bare a8n-sli, men jeg har jo kjøpt deluxe versjonen, ikke standard versjonen!!

Noen ideer om hva som eventuelt kan ha skjedd?? Må nevne at det er en demo vare. Kanskje de har lagt feil bios inn?? slik at standard a8n-sli har kommet inn istedetfor deluxe biosen?? Jeg er helt blank ihvertfall :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også feil hovedkort fra komplett.no for 2 uker siden. Bestilte et socket 754, AGP kort, men fikk et socket 939, PCIe/SLI kort istede. :hmm:

Jeg brukte angreretten og sendte det tilbake. Bare å gå inn på sidene til komplett.no så får du retur nr. og slikt.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Ja kan jo gjøre det, men jeg mener at det er deres feil og derfor skal de sende meg det riktige kortet, for jeg skal ikke være uten pc den tiden de bruker for å somle seg fram til å behandle klagen min.

Hehe jaja de bommet nå ikke så veldig da :p ,eller jo, absolutt ingenting stemte ;) Hos meg var de ihvertfall i nærheten :D

Lenke til kommentar

jeg har kjøpt 3 hovedkort fra psdata.no og to av de er det defekt på. det enne virket ikke lydkorte på ikke det aller verste da jeg hadde et pci lydkort liggende. men det andre var et asusp4p800e-deluxe for s-478. det har en feil på seg som jeg ikke finner ut biosen husker ingenting av noe vis jeg endrer oppsetet og saver det men så reseter eg pcen så har den glømt det.ikke batteriet heller da den husker klokka. og onkelen min kjøpte et aopen hovedkort for 775 og pci e.men når vi hadde koblet det i sammen så virket ikke det interne skjermkortet:( så det enneste vi kunne gjøre var å sende det tilbakke, litt stress når maskinen var ferdig bygd så da måtte han kjøpe et pci-e kort :no:

Lenke til kommentar
Men kortet overklokket faktisk ganske bra og... 2,6 ghz på en 3700+ uten noen problemer...

5363344[/snapback]

Det en du skulle gjort er å reklamere med en gang du ser det er et klart feil og ikke bruke hovedkortet en eneste gang :mad: Det er svært vanlig at du må levere ting først og dermed uten PC en kort periode ja, beklager!

Lenke til kommentar
Men kortet overklokket faktisk ganske bra og... 2,6 ghz på en 3700+ uten noen problemer...

5363344[/snapback]

Det en du skulle gjort er å reklamere med en gang du ser det er et klart feil og ikke bruke hovedkortet en eneste gang :mad: Det er svært vanlig at du må levere ting først og dermed uten PC en kort periode ja, beklager!

5366115[/snapback]

De kommer ganske sikkert til å spørre om det hvertfall.. Hvorfor åpne og montere ett kort som man ser er feil? Det er jo det første man gjør når man mottar noe, dvs sjekka at man har fått alt og at man har fått riktige deler. Dvs med mindre han har bestemt seg for å beholde kortet og heller be om å få refundert mellomlegget.

Lenke til kommentar

Fordi jeg merket det når først når jeg så det i biosen. og når jeg så etter manglet noen sataraid porter osv. Og kortet lå i en deluxe eske, og når det ligger i riktig eske så tenker du ikke så mye over saken som du ville ha gjort hvis det ikke var en deluxe eske. Svar nok??

Lenke til kommentar
Fordi jeg merket det når først når jeg så det i biosen. og når jeg så etter manglet noen sataraid porter osv. Og kortet lå i en deluxe eske, og når det ligger i riktig eske så tenker du ikke så mye over saken som du ville ha gjort hvis det ikke var en deluxe eske. Svar nok??

5367359[/snapback]

Forklarer en hel del :) Da kan jeg forstå at du kan/vil bli småforbannet på butikken og forlange at de sender erstatningskort på forhånd, egentlig ett minimum av service butikken bør tilby ettersom du nok langt på vei kan si at de har forsøkt å svindle deg(de har også ett ansvar mht å sende ut riktige varer i riktig emballasje med mindre annet er oppgitt).

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Først spør jeg trådstarter, kjøpte du DEMOVARE? ellers så skal du ikke få produkt som er returnert før ;P

Det er vel noen f... tullinger som har bestilt to versjoner av kortet, byttet eske og angret det dyreste kortet med det billigste i esken........ Ren svindel mao  :mad:

5367936[/snapback]

sjekker ikke de produktet med serienr. de får inn ved retur ? det burde være obligatorisk da de får inn returvarer x] de sjekkes jo vel tross alt før de legges ut som demovarer ? kan jo også være fabrikkfeil ?

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...