Skagen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei. Skal koble en bærbar PC til TV, men det er kun VGA-ut på denne maskina. Har googlet litt etter VGA til SCART og VGA til Svideo-kabler/adaptere, men eneste jeg finner er guider for hvordan sette opp kretser og lage disse selv. TV'en har S-INN, AV-INN samt 3 SCART-kontakter. Men har sett etter TV-kort (USB 2.0) som har RCA eller Svideo ut slik at jeg kan se PC'en på TV (istedefor TV på PC). Noen som om TV-kort som kan dette? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 finnes slike vga-->scart kabler. Må lages selv eller spesial bestiles. Vet at det skal ligge linker etc. her i forumet. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) http://www.clasohlson.no/ Varenr. 32-2545 kr 798,- (at de ikke har direkte linker der ) Redigert: Komplett har visst en til 495,- Endret 31. desember 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Vandalen, jeg kaster meg mot bakken og tilber deg. Ultra-takk! Lenke til kommentar
aavar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har to spørsmål her. Er dette en kobling fra vanlig vga (analog skjermkobling på pc) til s-video e.l.? Er denne "boksen" forholdsvis billig eller kan man få de billigere? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har to spørsmål her. Er dette en kobling fra vanlig vga (analog skjermkobling på pc) til s-video e.l.?Er denne "boksen" forholdsvis billig eller kan man få de billigere? 5473002[/snapback] Sakset fra linken min (Komplett): Televieweren omformer VGA signaler til kompositt eller S-video signaler, støtter resolusjon opp til 1024 x 768 som gir topp bildekvalitet selv når høy-resolusjons bilder vises på stor skjærm. Så.. 1: ja 2: 495,- synes da jeg er billig. Jeg har ikke sett dem billigere iallfall. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har en sånn vga-s-video av litt eldre type, funker helt perfekt mener jeg til sitt bruk:) Eneste jeg må huske og gjøre er og skru oppløsningen ned til 800x600 for ellers får jeg ikke bilde på tv'n. Og min er så gammel att den henter strøm i fra museporten, så på en bærbar som ikke har det, vil de jo være litt håpløst, men regner med att de nye typene bruker usb:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå