znapp Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har en Hp ipaq h6340, har lasta ned oppdateringer, programmer og spill den denne pocket pc`en, men får ikke startet noen av dem.. får feilmeldingen: f.eks "fileexplorer" is not a valid Pocket PC application.. får det til alt.. til og med filer jeg har lastet ned fra microsoft sine sider(oppdateringer til den osv..) noen tips? Lenke til kommentar
znapp Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Har en Hp ipaq h6340, har lasta ned oppdateringer, programmer og spill den denne pocket pc`en, men får ikke startet noen av dem.. får feilmeldingen: f.eks "fileexplorer" is not a valid Pocket PC application.. får det til alt.. til og med filer jeg har lastet ned fra microsoft sine sider(oppdateringer til den osv..) noen tips? 5362860[/snapback] oops fant ut av det! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jeg er litt interesert i å vite hvordan du fikset det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå