Roberto Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg er en nybegynner når det gjelder foto, og har hele tiden holdt meg til digitale kompaktkamera (har hovedsakelig hatt Cybershot) — men nå har det seg slik at jeg reiser en god del og har faktisk fått sansen for foto. Jeg er imidlertidig helt blank på hva jeg burde kjøpe, men en viss anelse har jeg jo; jeg ønsker meg et digitalt speilreflekskamera. Har tittet litt rundt de siste ukene og jeg syns 350D frister en god del med tanke på at jeg ikke stiller så strenge krav, jeg har likevel vært usikker på hva slags objektiv jeg burde kjøpe. Men, et par dager siden kom det et reklamebilag fra Lefdal i Aftenposten der de reklamerer for et Canon EOS 350D KIT for 6 695,- inkl. 18-55mm objektiv. Dette er jo ekstremt billig og nesten det andre butikker vil ha for kun kamerahuset. Burde jeg slå til? Lenke til kommentar
kak Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Japan Photo har i hele desember solgt Canon EOS 350D m/18-55 for 6.799,- På elkjop.no selges det for 6.699,- Hva med Nikon D50 m/18-55? Det selges på elkjop.no for 5.495,- På mpx.no selges Olympus E-300 m/14-45mm for 3.998,- Endret 31. desember 2005 av kkristi Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Mulig det finnes en hel bunke med tråder fra før av, men hva burde jeg velge om det står mellom 350D og D50? På forhånd takk! Lenke til kommentar