Gå til innhold

Hva SKAL du så absolutt kjøpe i 2006?

Anbefalte innlegg

Mitt socket A (xp 2500+ Barton og fx 5700Ultra) system står for fall,

men ska vente til AM2 blir litt billig

Ellers står 32"+ LCD-(HD)TV høyt ved siden av bil etter fylte 18 år

Windows Vista blir og og kjøpt før eller siden

Endret av AztroM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, nå snart skal jeg kjøpe ny pc da. Har utrolig lyst på 1x80 GB og 2x250 GB Samsung disker samtidig, men det må jeg vel vente litt med. Ellers skal jeg ikke kjøpe noe særlig selv. Har ny mobil, Har en bra tv. PS2 har jeg stående. Ja, det meste.

Så det blir en ny pc nå ja. Et AMD64 system denne gangen med 1024 MB ram.

Setter egentlig ikke så høye krav til pc`en min jeg. Bare den er stabil og at jeg kan stole på den.

Lenke til kommentar

På tide å få meg en ny CPU med 64bit og X2 så det blir vel AM2 CPU, hovedkort, ram og skjermkort. Jeg har også lyst å kjøpe meg en 21" LCD skjerm. Hadde vært rått med den nye Raptor disken som kommer men jeg tviler på at jeg føler at jeg har noe behov for den.

Lenke til kommentar

Hvis jeg får muligheten ADSL2+ m. TV abb. og muligens windows vista, hvis jeg liker det og ikke får det gratis igjennom jobb (jobben betaler lisens, ikke piratkopi)

Åja, hvis noen får portet OS X til en vanlig maskin, så skal jeg kjøpe det TVERT..! (i forventning av intel versjonen)

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Er kanskje på tide å bytte ut xp2400'en. Kjører den på 2,4Ghz, men den begynner å henge etter uansett.

Også blir det sikkert en del småtteri da vi fikk gamlemaskina til en kompis, og skal lage htpc av den. (Han studerer i oslo, og har sin pc der, så skal vi ta den gamle hans og fikse den til htpc/lan pc for han.)

Skal prøve i ikke bruke like mye penger på data i år som de foregående årene... Kall det et nyttårsforsett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...