Gå til innhold

Hvordan knyte slipsknute?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visse ting en lærer i militæret som kommer godt med senere :D

Slips må til karer.

Gjør en en knute en 30 ganer på rad sitter det for alltid. Bedre det en å gjøre det en eller 4 ganger i året og hver gang lure på hvordan det skulle gjøres igjen.

PS: Det er skjorta som bestemmer om du blir kvalt eller ikke. Slipset kan en enkelt justere til pustemodus... værre om en har trang skjorte.

PS2: En god slipsknute kan skjule den øverste knappen som er åpen. Greit dersom skjorta er for trang rundt halsen.

*Livsvisdom*

Lenke til kommentar
anbefales å kjøpe ferdigknyttet slips mener nå jeg :) hvor ofte bruker man slips i året? (jeg for min del unngår alltid slips...) da kan det være like greit å bare ha et som man kan ta på seg i full fart

5366462[/snapback]

slips er tidenes største unyttiget...

5366478[/snapback]

Glad jeg ikke har jobbet i begravelsesbyrå. Da må man knyte slips hver dag.

...

Hvah? Oj... hehe  :confused:

5366557[/snapback]

Dere eier ikke stil.

Lenke til kommentar
Dere eier ikke stil.

5366582[/snapback]

Helt enig... :nei:

Og slips som det er så enkelt å knyte. :dontgetit: Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg.

5366619[/snapback]

Slips er enkelt, når man har lært det. En perfekt slipsknute er det derimot verre med, og det er ofte man må prøve flere ganger for å få den bra, særlig når man er ung og urerfaren :p

Hovedproblemet til at folk ikke gidder å lære seg det, er vel pur latskap. Kom dere bort fra pc'en i ti minutter, og lær det først som sist, litt allmennkunnskaper har dere ikke vondt av ;):tease:

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
Er ikke snakk om det er lett eller ikke. Synes bare at det er verdens mest unyttige plagg. Aner ikke hvor mange 17mai pølser og annet graps som slipse _altid skal_ opp i!! :p

5366825[/snapback]

litt lim på baksiden så slpper du det problemet

*host, host*

slipsn.jpg

Synes slips er fint jeg ... Kanskje det er unyttig, men det er jo faktisk et fint smykke også. Hva skla du bruke det til? speile deg i det?

Uten slips er du ikke mann.

Lenke til kommentar
Og slips som det er så enkelt å knyte. :dontgetit: Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg.

5366619[/snapback]

Slips er enkelt, når man har lært det. En perfekt slipsknute er det derimot verre med, og det er ofte man må prøve flere ganger for å få den bra, særlig når man er ung og urerfaren :p

5366623[/snapback]

Om det er enkelt, hvorfor må så mange spørre om hjelp da?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...