Hotel Papa Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Forbanna drit! får det faen ikke til! å skal dra på nyttårsfest om en time! 5363353[/snapback] Båtmannsknop?? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Endret 1. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hurra! Takk for denne tråden! Satt her en gang med slipset, og endte opp med noe helt jævlig som skulle forestille en presentabel slipsknute. Men fikk heldigvis noen til å ordne det for meg Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 slippset gikk greit, men ... nå blir jeg kvelt takk for hjelpen jenter 5364474[/snapback] Jenter? Du er ikke ekte mannfolk uten å kunne knyte en slipsknute... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ah, endelig Føler liksom at jeg må ha hjelp hver gang jeg skal ha slips på meg. Ikke ofte vel og merke:P Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Visse ting en lærer i militæret som kommer godt med senere Slips må til karer. Gjør en en knute en 30 ganer på rad sitter det for alltid. Bedre det en å gjøre det en eller 4 ganger i året og hver gang lure på hvordan det skulle gjøres igjen. PS: Det er skjorta som bestemmer om du blir kvalt eller ikke. Slipset kan en enkelt justere til pustemodus... værre om en har trang skjorte. PS2: En god slipsknute kan skjule den øverste knappen som er åpen. Greit dersom skjorta er for trang rundt halsen. *Livsvisdom* Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er faktisk praktisk å kunne flere knuter også; forskjellige knuter passer til forskjellige typer slips (tykkelse, lengde)... kan man to, er man godt sikret Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 anbefales å kjøpe ferdigknyttet slips mener nå jeg hvor ofte bruker man slips i året? (jeg for min del unngår alltid slips...) da kan det være like greit å bare ha et som man kan ta på seg i full fart Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 slips er tidenes største unyttiget... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Glad jeg ikke har jobbet i begravelsesbyrå. Da må man knyte slips hver dag. ... Hvah? Oj... hehe Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 anbefales å kjøpe ferdigknyttet slips mener nå jeg hvor ofte bruker man slips i året? (jeg for min del unngår alltid slips...) da kan det være like greit å bare ha et som man kan ta på seg i full fart 5366462[/snapback] slips er tidenes største unyttiget... 5366478[/snapback] Glad jeg ikke har jobbet i begravelsesbyrå. Da må man knyte slips hver dag. ... Hvah? Oj... hehe 5366557[/snapback] Dere eier ikke stil. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Og slips som det er så enkelt å knyte. Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Dere eier ikke stil. 5366582[/snapback] Helt enig... Og slips som det er så enkelt å knyte. Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg. 5366619[/snapback] Slips er enkelt, når man har lært det. En perfekt slipsknute er det derimot verre med, og det er ofte man må prøve flere ganger for å få den bra, særlig når man er ung og urerfaren Hovedproblemet til at folk ikke gidder å lære seg det, er vel pur latskap. Kom dere bort fra pc'en i ti minutter, og lær det først som sist, litt allmennkunnskaper har dere ikke vondt av Endret 1. januar 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Jippi da var den nyttårsfesten over med et vellykket slips! Det hører med til historien at når jeg satt dagen derpå og spiste frokost klarte jeg å søle blåbærsyltetøy på slipset:( Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er ikke snakk om det er lett eller ikke. Synes bare at det er verdens mest unyttige plagg. Aner ikke hvor mange 17mai pølser og annet graps som slipse _altid skal_ opp i!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Knøt min første slipsknute i går! *stolt* Den ble faktisk ganske fin også. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er ikke snakk om det er lett eller ikke. Synes bare at det er verdens mest unyttige plagg. Aner ikke hvor mange 17mai pølser og annet graps som slipse _altid skal_ opp i!! 5366825[/snapback] litt lim på baksiden så slpper du det problemet *host, host* Synes slips er fint jeg ... Kanskje det er unyttig, men det er jo faktisk et fint smykke også. Hva skla du bruke det til? speile deg i det? Uten slips er du ikke mann. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Svart dress, sølvfarget slips og slipsnål uten juggel eller noe er stiiiil! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Og slips som det er så enkelt å knyte. Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg. 5366619[/snapback] Slips er enkelt, når man har lært det. En perfekt slipsknute er det derimot verre med, og det er ofte man må prøve flere ganger for å få den bra, særlig når man er ung og urerfaren 5366623[/snapback] Om det er enkelt, hvorfor må så mange spørre om hjelp da? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Lærer man ikke dette i militæret? Der forventer i alle fall jeg å lære det. Ellers er det pappa som tar seg av knuten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå