knutby Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ganske enkelt, vet noen hvordan man knyter slipsknute? Sliter helt sinnsykt her.. En god guide på nett? Finner bare søppelguider. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Eller en Halv Windsor som kanskje ser bedre ut dersom det er et "vanlig" slips. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 denne måtte jeg bare legge i fav. Da kan jeg også ha et 'beint' slips neste 17mai.. :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Når går du faen ikke opp å setter deg ved den pcen igjen Men Mamma, Slipsknuten er skjev... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 @Rxj0n haha! Får de til nå, men sliter med lengden. Er det ikke slik at slipset skal nå ned til beltet? I mitt tilfelle så går det bare til navellen og jeg har ikke noe mere slips igjen. Jeg er ikke noe tykkhalset og slipset er normalt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Prøv å gi enda litt mer når du knyter - og prøv å få til knyten "litt strammere" (men uten at det går utover resultatet). Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Med mindre du enten har kjøpt barneslips eller er infernalsk lang (med andre ord langt over 2 meter) er det ikke slipset, men plasseringen av knuten som er problemet, det løses enkelt ved å la den brede enden være «lengre nede» før man begynner på knuten (om det var der problemet lå). Når man kan knyte slipset perfekt samtidig som man leser avisen, kjører bil og snakker i telefon er man fullt utlært. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 eller er infernalsk lang (med andre ord langt over 2 meter) er 2 meter ja... Burde kanskje ha kjøpt et ekstra langt slips.. Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Her finnes en side med oversikt over mange typer slipsknuter :: http://www.knutole.com/ Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg kan ikke skjønne at det å være 2 meter høy skal by på noen slags problemer. Det er ca 15cm mer enn meg, og jeg har mer enn nok ekstra lengde på mine slips. Knyt en enkel knute, pass på å holde slipset forholdsvis stramt der dette kan gjøres (det er for øvrig her nøkkelen bak en perfekt knute ligger), så kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal gå. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hm, siden du er så høy kan du jo prøve Four in Hand som (i teorien) er en "tynnere" knute som gjør at du kanskje får et slips som ser normalt ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Forbanna drit! får det faen ikke til! å skal dra på nyttårsfest om en time! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har du hørt om kjerringknute? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg kan renneløkke om det hjelper, og dobbelthalvstikk... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Fyr på :Thumpsup: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Den Four in Hand knuta fungerte utmerket! takker! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Gla jeg ikke skal bruke slips Skjorte og jakke holder for meg! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Den Four in Hand knuta fungerte utmerket! takker! 5363571[/snapback] Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 slippset gikk greit, men ... nå blir jeg kvelt takk for hjelpen jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå