RoSoka Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 noen som vet hvordan jeg kan fjærne de gammle kjøleplatene uten å ødelegge rammen ? ...ska montere på bedre kjøling!! Takk på forhånd! :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ehh... er jo bare og fjerne den retention clipen. Tror ikke de er limt, btw. du vinner INGEN ting på å gjøre det. Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 MrA, drepte du prosessoren din? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: andreas76 skrev (2002-09-07 21:36):MrA, drepte du prosessoren din? Det har eg og lurt på siden han skriver "død" i signaturen Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg drepte prosessoren min ja :razz: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det høres lurt ut. Jeg stilte meg hele tiden tvilende til såpass mye OC. Ikke noe personlig, men... T.O.M. P4 NW må gi opp på slike hastigheter uten vann... Bedre lykke neste gang!!! :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 hehe 2.05v er jo overkill da...det burde jo ha holdt med testing :razz: eg kjører på 1.825v og det vil nok sikkert gå fint i eit år...er egentleg bare 1.725v effektivt av ein rar grunn Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Flere HK som har det issuet, bl.a. et SIS 648 som de testet på tomshardware.com Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 hallo...jeg brukte ikke energi på å lage denne tråden for å diskutere en "død" prosessor som ikke angår meg engang!...lag egen tråd til det plz! Lagde denne for å få svar på om hvordan jeg kan få av kjøleren på XMS3200...jeg VET at det ikke bare er å ta av klippsen!.. hjelp! =) Lenke til kommentar
steinih Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ehh hvorfor vil du ta av den? For å sjekke hvilke moduler som er blitt brukt? Vet Tomshardware måtte ty til en Dremel for å få av minnekjøleren! Vil ikke anbefalle det men... /steinih :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Dritt lei av folk som kommer med "korfor skal du det da?" eller lignende. svar på spørsmålet hvis du har peiling om det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 03:09, SnowDOG_ skrev:Dritt lei av folk som kommer med "korfor skal du det da?" eller lignende. svar på spørsmålet hvis du har peiling om det. Hva har steinh gjort galt? Han svarte jo på SPM.. Er det noe mer han kan gjøre? Det er alltid fint og vite hvorfor folk vil gjøre en ting som man TROLIG ikke tjener noe på. Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 vet at om man har et skjermkort å ska ta av en fastlimt kjøler, så må man legge den i fryseren!....går det ant å gjøre det samme med disse ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: SnowDOG_ skrev (2002-09-08 03:09):Dritt lei av folk som kommer med "korfor skal du det da?" eller lignende. svar på spørsmålet hvis du har peiling om det. Kan være at vedkommende mener at det bare er tull. :razz: Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg lurer også på hvorfor du skal ta den av...Hvis du ikke skal sette på en hjemmelaget RAM-vannblokk så er det ikke mye vits i bedre kjøling.Og jeg kan si deg hvilke ramchips det er på den...Hvis det er Rev.1 er det Samsung TCB3,hvis det er Rev.2 er det Winbond BH-6.Og ikke vær så aggressiv, vi er her for å hjelpe deg. Btw,du med død P4, du vet at ALLE 0.13nm CPU'er dauer ved 1.85 volt og over ved lengre tids bruk? Har ingenting med CPU hastighet å gjøre,men det var likevel en ganske grei overklokking da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå