sleden Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 hjelp! i oppstarten går den fint 3 sekunder åsså kommer det en kvass lyd og den slår seg av vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei Kansje du burde vere litt mer tydelig på noen punkt her. Hvilken strømmforsying har du? Har du mange vifter og neonlys i kabinettet? Dette er ting som kan gjøre at pcen slår seg av viss du har for svak strømmforsyning. Og: har du overklokket cpuen? Lenke til kommentar
sleden Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 jeg dilla litt med noen vifter og noe og jeg tok av noen tror ejg men pceen funker som den skal nå ellers takk:) Lenke til kommentar
Henrik_o Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har akkurat samme problem! vet du nøyaktig hva du gjorde og hva du fjernet? Lenke til kommentar
sleden Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 jeg fjerna noen vifter til hylinga gikk vekk og sjekka om cpuen var skikkelig festa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå