didak Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Heisann! Når jeg slår maskinen av, så starter den på nytt. Dette problemet har jeg hatt egentlig helt siden jeg fikk maskina i sommer. Jeg innstallerte en haug programmer på rappen så jeg regner med det er et av programmene som har en feil i seg som får XP til å starte opp på nytt. er ikke noen pc guru men kan litt, men hvordan jeg skal anngripe dette problemet aner jeg ikke . bøyer meg dypt i støvet for den som finner løsningen Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Gå inn i BIOS å let etter On AC powerloss eller lignende, og prøv å slå det av. Skjer dette rett etter at du har avsluttet windows, eller akkurat når maskinen har mistet spenningen? Endret 31. desember 2005 av Patz Lenke til kommentar
didak Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 det skal jeg prøve, tror det er når den mister spenningen at den skrur seg på igjen. Er det noen måte å se det på? Det som skjer på min maskin er i alle fall: jeg trykker turn of computer, det står:"saving settings", blå skjerm, så svart skjerm, strømknappen blinker en gang og maskina starter opp igjen. 2. gang jeg skrur av pleier den som regel å skru seg av Lenke til kommentar
bte Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Tror det er noe Wake-on-Lan setting du har på inne i biose. Prøv å slå den av hvis den er på. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg hadde problemer med Wake On Lan på min første PC. Den skudde seg på i tide og utide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå