Clerion Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Når jeg spiller restarter maskinen og noen ganger når jeg starter den opp får jeg en svart belyst skjerm. Noen som har peiling på hva dette kan komme av? Savner å kunne spille mer en 15 min i strekk. Kan det være noe med at strømfordelern( den utenfor maskinen) er full av ting som krever mye strøm? Endret 31. desember 2005 av johanol Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Når jeg spiller restarter maskinen og noen ganger når jeg starter den opp får jeg en svart belyst skjerm. Noen som har peiling på hva dette kan komme av? Savner å kunne spille mer en 15 min i strekk. Kan det være noe med at strømfordelern( den utenfor maskinen) er full av ting som krever mye strøm? 5362370[/snapback] Har du overklokket systemet ditt eller noe? Når kom problemet? BTW Elendig emnetittel, beskriver ikke problemet. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Har du overklokket systemet ditt eller noe? Når kom problemet? BTW Elendig emnetittel, beskriver ikke problemet. 5362380[/snapback] Endret emnetittel. Ja, klokket litt Cpu og det gamle skjermkortet i sommer. Jeg oppgraderte minne og skjermkort, da ble PSU`en for dårlig så nå har jeg oppgradert den. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Her er feilmeldingen jeg får: Selve meldingen: Og her er den tekniske infoen: Endret 31. desember 2005 av johanol Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Slette de filene? Bare et skudd i blinde Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Slette de filene? Bare et skudd i blinde 5365714[/snapback] Så jeg skader ikke noe annet ved å gjøre det? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Slette de filene? Bare et skudd i blinde 5365714[/snapback] Så jeg skader ikke noe annet ved å gjøre det? 5366138[/snapback] Det er vel fare for det ja, men hvis jeg var deg så ville jeg ha søkt på den feilmeldingen på windows sine sider. Det har i alle fall hjulpet meg ett par ganger. Lykke til Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Slette de filene? Bare et skudd i blinde 5365714[/snapback] Så jeg skader ikke noe annet ved å gjøre det? 5366138[/snapback] Det er vel fare for det ja, men hvis jeg var deg så ville jeg ha søkt på den feilmeldingen på windows sine sider. Det har i alle fall hjulpet meg ett par ganger. Lykke til 5366212[/snapback] Det er rart at feilen ligger på C: for den er akkurat formatert men problemet har vært der en stund.... Da er det ihverfall ikke et hardware problem?? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Fant dette dette på microsoft sine sider. Fikk egentlig ikke noe ut av det. Noen som skjønner? Endret 1. januar 2006 av johanol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå