trondbue Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Må du betale toll i tilegg til de prisene som er oppgitt på itbutikken.dk? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Så lenge du bruker adressen http://www.itbutikken.no er det de endelige prisene som er oppgitt. Har selv handlet fra itbutikken og det er en veldig grei butikk :smile: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Åssen er leveringstiden? Tenker siden butikken ligger i danmark... Lenke til kommentar
SAA Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 00:31, BanAnus skrev:Åssen er leveringstiden? Tenker siden butikken ligger i danmark... Det tar ikke noe særlig lenger tid enn om buttikken ligger i Norge. Postgangen går kanskje 1- 2 dager tregere Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 ITButikken KAN service! Jeg bestilte min Logitech Cordless Mouseman Optical der (rett etter at den kom ut), fikk den på noen få dager, og ca. 11 måneder senere fikk jeg en mail hvor de spurte om jeg ville reklamere, siden garantien nesten gikk ut! Ja, jeg vet at kjøpsloven gir meg minst to år, men hvilken service! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 kjøpsloven gir deg *ikke* 2 års garanti. Derimot gir deg den 2 års (5 år om varen er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år) reklamasjonsrett. Garanti og reklamasjon er 2 forskjellige ting. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 3-4 dagers venting fra itbutikken hadde eg på liteon brenneren og dvd speleren... billigt kjapt og enkelt :smile: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 åssen er det hvis du kjøper en skjerm der? Vil dette skape krøll med strømledningen å strøm nettverket her i norge?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Bestilte en skjerm der på tirsdag. Fikk ordren bekreftet, den er plukket ut fra lager osv. Men sjekket på siden deres i dag, mandag, ikke sendt ennå. Det er for dårlig. Så nå skal jeg ringe dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå